Marles je potešil radovednost mimoidočih in na Art Kampu razkril, kaj se je dober teden dni skrivalo v veliki oranžni škatli sredi Maribora.

Marles je potešil radovednost mimoidočih in na Art Kampu razkril, kaj se je dober teden dni skrivalo v veliki oranžni škatli sredi Maribora.

Marles želi z inovativnimi pristopi ljudem približati les in njegove številne prednosti. Konec junija je s skrivnostno oranžno škatlo zbujal zanimanje mimoidočih na Grajskem in Glavnem trgu v Mariboru in jih spodbujal, da delijo svoj odgovor na vprašanje, kaj jim pomeni dom. Vsebina škatle je bila razkrita v Mestnem parku, kamor so jo prestavili konec tedna ob začetku Art Kampa, ki poteka v okviru Festivala Lent. »Škatlo smo najprej postavili in predstavili tam, kjer smo doma. Mariborčani nas niso razočarali – prejeli smo veliko sporočil v našem nabiralniku in z njimi bomo nadaljevali zgodbo 'Končno doma'. V škatli se je skrivala XL Marles Jenga, ki zdaj krasi Art Kamp,« pojasnjuje Nika Bratović, vodja marketinga in komunikacij pri Marlesu. Marles Jenga je narejena iz lesenih ostankov hiš, ki jih Marles sicer reciklira. Pod vodstvom Art Kampa do 29. junija potekajo tudi delavnice iz Marlesovega lesa, udeleženci pa se lahko tudi pomerijo v igri Jenga.

KAKO PRITEGNITI POZORNOST MIMOIDOČIH?

»Odločitev za oblikovanje škatle je bila preprosta – želeli smo oblikovati nekaj, kar bi pritegnilo pozornost mimoidočih in jih spodbudilo k odgovoru na vprašanje, kaj zanje pomeni dom. Hkrati pa smo vsebino škatle ohranili kot skrivnost do začetka Art Kampa, kjer smo predstavili igro XL Marles Jengo. S kampanjo smo želeli izpostaviti ključne vrednote podjetja, trajnost, odličnost in zelenovativnost, ki se odražajo tako v oblikovani igri kot tudi naših hišah,« dodaja Elena Osrajnik, grafična oblikovalka pri Marlesu.

VIR: MM