Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev, sledi še oglaševalska kampanja
Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev, sledi še oglaševalska kampanja
Maribor, 3. junij 2024: Marles nadaljuje osvežitev blagovne znamke. Po nedavni predstavitvi „prenovljenega“ Marlesa, sledi novi podobi in krovnemu sloganu sedaj še oglaševalska kampanja. Ta v ospredje postavlja najrazličnejše plati doma, ki jih združuje vsem še tako dobro znan občutek, ki ga lahko pričara zgolj lasten dom.
»Po predstavitvi nove strateške usmeritve podjetja in podobe blagovne znamke Marles, sedaj s komunikacijsko kampanjo naslavljamo širšo javnost. V čustvenem TV oglasu želimo gledalce popeljati skozi vsakodnevne zgodbe lastnikov s katerimi smo želeli prikazati občutke bivanja in lepoto lastnega doma. Uvodni fazi grajenja podobe sledi izpostavitev Marlesovih ključnih prednosti. V tem primeru možnost popolne individualizacije lesenega montažnega objekta, njegova trajnostna zasnova in izstopajoč funkcionalen dizajn,« pojasnjujejo na Marlesu.«
Tako kot novo podobo, so tudi zasnovo oglaševalske kampanje pripravili pri agenciji Zadrga s ključnimi sporočili:
Dom je več kot štiri stene – je tisti „aaahhhh“ občutek, kjer ti v spominu ostane vsak trenutek. Da bi teh bilo čim več, pri Marlesu postavljajo vedno višje zeleno-inovativne standarde v montažni gradnji, ki izboljšujejo kakovost bivanja in vplivajo pozitivno na okolje kot počutje.
Dom je več kot štiri stene – je mesto najvažnejšega sestanka.
Dom je več kot štiri stene – je skok na kavč po dolgem dnevu.
Dom je več kot štiri stene – je misel na jutri in izraz naše osebnosti.
Končno doma – dom je več kot le fizični prostor. Je kraj, kjer se oblikujejo najlepši spomini in kjer se počutimo najbolj varno. Marlesove hiše vam omogočajo, da si ustvarite dom; prostor, ki je popolnoma vaš – trajnosten, estetsko dovršen in prilagojen vašim potrebam. V Marlesu se zavedajo, da dom ni le kraj bivanja, ampak izraz naše osebnosti, kraj, kjer se odvijajo najpomembnejši trenutki našega življenja. S svojo zavezanostjo trajnosti, inovativnosti in estetskemu oblikovanju ustvarjajo domove, ki presegajo meje običajnega in nudijo več kot le streho nad glavo. Končno doma – to je obljuba, ki jo pri Marlesu izpolnjujejo vsak dan.
Podjetje Marles Hiše
Marles ima več kot 125-letno tradicijo izgradnje zeleno-vativnih, z naravo povezanih, naprednih rešitev iz lesa. Marles hiše je vodilni ponudnik izvirnih rešitev na področju gradnje sodobnih lesenih montažnih objektov v Evropi in je danes največji slovenski proizvajalec montažnih objektov in predstavlja sinonim za trajnostno gradnjo. Marles je zgradil že več kot 30.000 individualnih objektov, več kot 400 vrtcev in šol in ima pomembno strateško vlogo pri razvoju trajnostne lesene montažne gradnje.
Naši domovi se ujemajo s pričakovanji zadovoljnih in srčnih ljudi, katerim je mar za okolje in želijo ohranjati povezanost z naravo. S svojimi izvirnimi inženirskimi rešitvami prispevajo k napredku v panogi in spodbujanju trajnostne lesene montažne gradnje.
Nagrajeni: SuperBrands 2024, Company Wall – zlata bonitetna odličnost, BigSee Architecure Award 2024
Člani Združenj: Ambasador Slovenskega Gospodarstva. GREEN. CREATIVE. SMART.
Ključni partnerji: Bramac, Hasslacher, Helopal, Hsbcad, Hundegger, Inoterm, James Hardie, Jezeršek, Knauf Insulation, Marles PSP, Pirnar, Remoplast, Schiedel, Sihga, Sto, Velux, Würth
Obiščite nas na naslovu: www.marles.com.
VIR: Marles