Tudi letos se bodo v zgodovino slovenskega marketinga zapisala podjetja, ki izstopajo s svojimi marketinškimi dosežki, podjetje z najboljšim marketinškim projektom pa bo dobilo naziv državnega prvaka v marketingu.
Tudi letos se bodo v zgodovino slovenskega marketinga zapisala podjetja, ki izstopajo s svojimi marketinškimi dosežki, podjetje z najboljšim marketinškim projektom pa bo dobilo naziv državnega prvaka v marketingu. V Društvu za marketing Slovenije (DMS) namreč že osmo leto zapored organizirajo tekmovanje v marketinški odličnosti, ki so ga letos poimenovali Državno prvenstvo v marketingu. Razpisali so štiri kategorije, razpis je odprt do 7. maja. Slovenske prvake v marketingu bo izbrala 10-članska strokovna komisija, najboljše pa bodo že tradicionalno razglasili na Slovenski marketinški konferenci 30. maja v Portorožu.
Marketing – gonilo poslovnih rezultatov
Pomembno je, da prijavitelji poudarijo, kako je marketing v njihovem podjetju gonilo sprememb in razvoja. Prav marketing je namreč v veliki meri odgovoren za poslovno odličnost posameznega podjetja. »Zame je marketinška odličnost predvsem to, da se skozi prijavljeni projekt vidi ključna vloga marketinga, torej usmerjenost podjetja h končnemu uporabniku. Pri marketinški odličnosti ne gre toliko za samo nagrado, pač pa odlična uvrstitev pomeni potrditev za podjetje. Z razpisom nagrade spodbujamo podjetja, da je marketing vse bolj dejaven in ima znotraj organizacije strateško vlogo, podjetja pa s sodelovanjem sooblikujejo marketinško skupnost ter tudi na ta način s svojim znanjem in izkušnjami vračajo marketingu,« je povedala Petra Čadež, predsednica upravnega odbora DMS in predsednica strokovne komisije Državnega prvenstva v marketingu.
Za dobro kondicijo marketinške stroke
K prijavi so vabljeni projekti iz B2C (prodaja uporabnikom) in B2B (prodaja poslovnim kupcem) segmenta, mala in velika podjetja, agilna manjša in srednje velika podjetja, tehnološka podjetja, start-upi z inovativnimi, trgu prilagojenimi rešitvami. »Strokovnjaki za marketing so ljudje, ki vidijo priložnost tam, kjer je drugi pogosto ne. So tisti del podjetja, ki ga lahko postavimo ob bok inženirjem in inovatorjem. Marketing je tisti, ki žene podjetje naprej, zato mora biti vedno v izjemni kondiciji. Da kot stroka ves čas ohranjamo presežno pripravljenost na vse izzive, nam pomaga tudi medsebojna tekma,« je ob tej priložnosti povedala Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS. Rok za prijavo projektov je 7. maj 2023, prijavnica je objavljena tukaj, na voljo pa so tudi navodila za prijavo.
Štiri kategorije, ki vodijo do naziva državnega prvaka v marketingu
V posamezni kategoriji bodo v DMS razglasili najboljše med odličnimi marketinškimi projekti, najboljšemu projektu, ideji oziroma inovaciji po mnenju komisije pa bodo podelili tudi glavno nagrado in podjetje razglasili za državnega prvaka v marketingu. V sklop kategorije Odličnost marketinške strategije sodijo najbolj celoviti marketinški projekti, ki zajemajo širši spekter marketinških aktivnosti in razmišljanja. Pod Odličnost trajnostnega delovanja sodijo projekti, ki imajo izrazito trajnostno usmeritev s pozitivnimi družbenimi in/ali okoljskimi učinki ter se pozitivno odražajo tudi na poslovanju, v kategorijo Marketinška odličnost kot odziv na izredne okoliščine pa projekti, ki jih odlikuje odlično obvladovanje posebnih okoliščin, kot sta nov konkurent na trgu in znaten dvig cen surovin. Četrto kategorijo Odličen korak pred drugimi najlažje opišejo z besedo »novo«, »narejeno drugače«. Na voljo so tri podkategorije: novost/inovacija na enem od 7P, nov poslovni model in transformacija/optimizacija poslovnih procesov
Strokovna komisija bo prvake razglasila na Slovenski marketinški konferenci
Prvaki v marketingu, ki jih bodo izbrali članice in člani strokovne komisije, bodo tradicionalno razglašeni na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, ki bo letos 30. in 31. maja. Strokovno komisijo sestavljajo:
- Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska, predsednica upravnega odbora DMS;
- Mojca Avšič, direktorica marketinga in uporabniške izkušnje, Petrol;
- Jure Bohinc, direktor marketinga, A1;
- Živa Čižman, podpredsednica marketinga, Outfit7;
- mag. Leon Korošec, direktor zimske divizije in podpredsednik skupine Elan;
- Andrej Krajner, direktor komunikacij, NLB;
- Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja, Skupina Mercator;
- Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna \TBWA;
- dr. Vesna Žabkar, redna profesorica za področje trženja, Ekonomska fakulteta UL;
- Špela Žorž, direktorica, SHIFT.
VIR: Mediade