Praznični čas je običajno čas množičnega nakupovanja daril. A pri A1 Slovenija verjamejo, da so včasih najlepša darila nematerialna in zato so ustvarili aktivacijo, ki ljudi spodbuja, da svojim bližnjim namesto fizičnega darila raje podarijo čas.

Opis akcije: Kako lahko ljudje namesto fizičnega darila podarijo čas? Tako da nekaj opravijo namesto njih, vmes pa lahko obdarovanci uživajo v času zase, ki pride še posebej prav v hektičnem mesecu, kakršen je december. Središče komunikacije je posebna spletna stran (https://www.mozaik.si/podari-bon), na kateri lahko uporabniki ustvarijo darilni bon pozornosti, ki ga podarijo in gredo v trgovino namesto nekoga, peljejo psa na sprehod, zavijejo darila, operejo avto, pripravijo večerjo in še mnoga druga opravila. Pozornosti so preselili tudi na prodajna mesta, kjer smo ustvarili posebne piškote pozornosti. Aktivacija je zaživela tudi na družbenih kanalih A1 Slovenija in širše, saj se je aktivaciji pridružila tudi Tanja Kocman, ki je za svojo mamo opravila majhno pozornost in spodbudila svoje sledilce, da letos namesto dragih daril tudi sami svoje bližnje in prijatelje razveselijo z lepo gesto.

Decembrska aktivacija je del dolgoročne pobude, v kateri A1 Slovenija spodbuja k bolj odgovornemu in premišljenemu potrošništvu.


Elementi akcije: digitalno oglaševanje, družbena omrežja, prodajna mesta, interno komuniciranje

Agencija: SHIFT

Predstavnice naročnika: Anja Bogataj, Nika Frece, Mojca Goršič in Manca Skrbinšek

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisci: Monika Habjanič, Špela Zamuda, Kaja Elsner in Nino Bavčar

Oblikovalec: Aleš Salokar

Strateška direktorica: Špela Žorž in Nina Jakovljević

Direktorica projektov: Amadea Šoln

Vodji projekta: Nina Miketič in Lea Škufca

Komunikacija na družbenih omrežjih: Drom Agency

Strategija in upravljanje družbenih omrežij: Anja Stolnik in Sabina Juntez

Medijska agencija: OMD

VIR: MM