Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu. Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
BiteMe Nutrition zbral novih 255 tisoč evrov kapitala
BiteMe Nutrition, start-up usmerjen v razvoj zdravih beljakovinskih in energijskih prigrizkov, je pridobil novo naložbo v znesku 255 tisoč evrov. S tem je start-upu skupno uspelo pridobiti že blizu milijona evrov, kar ga uvršča med prodornejša mlada podjetja v regiji. Podjetje je sicer med drugim prisotno na Hrvaškem, v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji, na Nizozemskem in v Italiji. »Ob tem vztrajno dodajamo nove trge, saj si prizadevamo razširiti svojo prisotnost po Evropi. Na stabilnih trgih krepimo marketinške aktivnosti, kot priča nedavno osvojena nagrada IdejaX za najboljšo kampanjo v kategoriji hrane na Hrvaškem,« dodajajo. Z novo naložbo nameravajo povečati predvsem marketinške aktivnosti in proizvodnjo, okrepiti in podpreti regionalno distribucijo, dodati nove prodajne kanale in v naslednjih letih še okrepiti položaj inovativne blagovne znamke na ravni EU znotraj kategorije prigrizkov.
10. maraton ustvarjanja kratkega filma MUVIT/6x60
Jubilejni, že deseti maraton ustvarjanja kratkega filma MUVIT/6x60 ponovno odpira vrata filmskim ekipam. Kot družbeno odgovoren projekt, ki ga vodi Zavod Muvit, se dogodek osredotoča na promocijo kreativnega razmišljanja, iznajdljivosti in ustvarjalnosti filmskih kreativcev. MUVIT odpira vrata filmskim ekipam v ponedeljek, 21. avgusta 2023, ko bodo najavili usmeritve pri ustvarjanju filma. Ekipe imajo po prejemu usmeritev na voljo 60 ur filmskega ustvarjanja. Prijave zbirajo do 16. avgusta 2023, letošnja izvedba pa bo v Ljubljani. Filmi bodo premiero doživeli v Kinu Šiška, in sicer 25. avgusta 2023, ko se bodo filmski kreativci, iznajdljivost in ustvarjalnost ponovno združili v živo na podelitvi nagrad.
Motovun Film Festival se seli
Letošnji filmski festival v Motovunu predstavlja slovo od izvedbe dogodka v sedanji obliki, saj se prihodnje leto pod novim imenom Cinehill seli na Petehovac nad Delnicami na Hrvaškem. Letošnji dogodek CINEHILL – Motovun Film Festival 2023 so sicer uradno odprli s projekcijo kultnega filma Odpadlo listje finskega režiserja Akija Kaurismäkija, dobitnika nagrade žirije na filmskem festivalu v Cannesu. Otvoritve festivala so se udeležili tudi številni slovenski ustvarjalci in dolgoletni spremljevalci festivala, kot so Karpo Godina, Damjan Kozole, Zora Stančić in Jure Longyka.
POP TV in Decathlon podarila poletno opremo letovišču Debeli rtič
Rdeči križ Slovenije vsako leto številnim otrokom iz socialno ogroženih družin omogoči nepozabne poletne počitnice v letovišču Debeli rtič. Da bi otrokom pomagala narisati še večji nasmeh na obraz, sta POP TV in Decathlon letos združila moči in letovišču Debeli rtič donirala precejšnjo zbirko športe opreme, ki obsega supe, šotore, viseče mreže, športne pripomočke in vse, kar ne sme manjkati na poletnem oddihu.
Dobrodelna poteza je pospremila snemanje nove POP TV-jeve domače serije Skrito v raju, ki bo gledalce popeljala na morje. V kampu ob morju se bodo odvijale prve prave ljubezenske zgodbe, zakrknjeni kriminalci bodo rili po mivkastem podzemlju, zarjavele družinske verige se bodo trgale. V seriji nastopajo Gaja Filač, Matej Zemljič, Sabina Kogovšek, Aleš Valič in mnogi drugi priljubljeni nosilci likov, v katerih boste lahko prepoznali svoje sosede iz kampa. Med ustvarjanjem serije se je nabralo kar nekaj rekvizitov, ki jih za snemanje ne potrebujejo več, zato sta se POP TV ter Decathlon odločila, da jih bosta podarila Debelemu rtiču – Mladinskemu zdravilišču in letovišču Rdečega križa Slovenije in s tem razveselila najmlajše. Mladi dopustniki bodo tako čofotali s skorajda popolnoma novimi plavutkami, pogumno stali na supih, se skrivali pred sončnimi žarki v šotorih, risali na kamping mizah in stolih ter ustvarjali nepozabne spomine.
Kozarčki EcoCare na Indicampu 2023
Podjetje Skaza je na Indicampu 2023, poletni indijanski pustolovščini za otroke, ki je potekala v Velenju, pripravilo trajnostno izkušnjo s svojimi inovativnimi kozarčki EcoCare. Vsak otrok je namreč prejel personaliziran kozarec (ti so brez BPA in melamima) z imenom, kar jih je opominjalo na pomembnost trajnostnostni zavezi. Trajnostne aktivnosti na Indicampu so vključevale še raziskovanje narave ob Škalskem jezeru ter pridobivanje tradicionalnih veščin, kot so izdelovanje indijanskega nakita, streljanje z loki in bobnanje.
Zaposleni v podjetjih Beiersdorf in Eucerin skupaj v boju za okolje
Blagovna znamka izdelkov za nego kože Beiersdorf je v boju proti podnebnim spremembam zasnovala trajnostni program »Care beyond skin«. Ker so v projekt želeli vključiti čim več zaposlenih, so prvič organizirali »Care Beyond Skin day«– dan prostovoljstva, pri katerem je sodelovalo 20.000 zaposlenih z vsega sveta, skupaj pa so želeli prispevati k boljšemu okolju in družbi. Akcijam so se pridružili tudi zaposleni iz Slovenije, Hrvaške in Srbije, k sodelovanju pa so povabili tudi blagovno znamko Eucerin. Slovenski del ekipe je dogodek preživel v ljubljanskem botaničnem vrtu, kjer so pomagali pri urejanju okolice ter sadili in presajali rastline in rože. »Z veseljem sporočamo, da nam je v Beiersdorfu v primerjavi z letom 2018 do konca leta 2022 uspelo zmanjšati svoj ogljični odtis za 17 odstotkov kljub rasti poslovanja. S takšnim načinom delovanja smo na pravi poti, da dosežemo naš podnebni cilj, 30-odstotno zmanjšanje do leta 2025,« je povedala Sonja Ungewitter, generalna direktorica podjetja za regijo Adriatik.
Zbiranje šolskih potrebščin v 18 nakupovalnih središčih Supernova
Da bi v novo šolsko leto čim več otrok in njihovih staršev vstopilo s čim manj (finančnega) stresa, sta Skupina Supernova in ZPM Ljubljana Moste-Polje tudi letos združila moči v dobrodelni akciji zbiranja šolskih potrebščin. Pobuda poteka od 1. julija do 9. septembra 2023 v 18 nakupovalnih središčih Supernova po Sloveniji, v katerih so postavljene posebne košare za zbiranje šolskih potrebščin. Njihova akcija ima cilj zagotoviti enake možnosti izobraževanja tudi otrokom iz socialno ogroženih družin, ki se pred začetkom šolskega leta soočajo z velikim izzivom nakupa šolskih potrebščin.
IKEA praznuje 80 let oblikovalske dediščine s kolekcijo Nytillverkad
28. julija 1943 je takrat 17-letni Ingvar Kamprad v majhnem mestu Älmhult na Švedskem ustanovil podjetje IKEA. Danes podjetje praznuje 80 let podjetniškega duha, inovacij in soustvarjanja z radovednim ter pozitivnim pogledom v prihodnost. Takšna je tudi njihova nova kolekcija Nytillverkad, ki predstavlja poklon ikoničnemu oblikovanju. »Ponosni smo na svojo dediščino in zato jo želimo obeležiti z obujanjem nekaterih naših najbolj ikoničnih dizajnov, hkrati pa vključiti najnovejšo tehnologijo in materiale. Kolekcija Nytillverkad združuje klasične izdelke z modernimi standardi in predstavlja preprostost, funkcionalnost, drznost ter igrivost – točno takšno je tudi podjetje IKEA,« pravi Johan Ejdemo, vodja oblikovanja v podjetju IKEA Švedska. Prvi del kolekcije je že na voljo v trgovini IKEA Ljubljana od julija 2023, več pa jih je načrtovanih v prihodnjih letih.
Answear predstavil kolekcijo Girl Boss
Girl Boss je nova kolekcija Answear.LAB, ki so jo ustvarile ženske za ženske. Blagovna znamka že od svojega začetka z modo spodbuja in motivira ženske. Kolekcija je predstavljena na dveh fotografijah, posnetih v popolnoma različnih okoljih. Prva prikazuje poslovno in elegantno močno žensko, ki je tik pred tem, da osvoji svet, druga pa prikazuje vzdušje mestnega nočnega življenja – polno elegance, glamurja in zabave. »Girl Boss izžareva samozavest tako pri delu kot v vsakdanjem življenju. Rada ima tudi svojo ženstvenost, zato jo rada poudari,« je dejala Agnieszka Pruchnik, direktorica blagovne znamke Answear.LAB.
Aplikacija RTV 365 na voljo za večino pametnih televizijskih sprejemnikov
Televizijska aplikacija RTV 365 je od poletja na voljo tudi za televizijske sprejemnike in multimedijske predvajalnike drugih platform. RTV 365 omogoča spremljanje vseh 16 radijskih in televizijskih programov v živo, dostop do filmov, serij, dokumentarcev, otroških vsebin, televizijskih oddaj ter podkastov. Po zadnji posodobitvi aplikacija vključuje tudi novo funkcijo Moj 365. Prijavljeni uporabniki lahko preko te funkcije naročajo in shranjujejo RTV-vsebine ter do njih dostopajo preko spleta, mobilnega telefona, pametnega televizijskega sprejemnika ali multimedijskega predvajalnika. Prav tako lahko uporabniki vsebino, ki so jo med ogledom prekinili, predvajajo dalje od trenutka prekinitve. Multimedijski center bo aplikacijo v prihodnje dograjeval z novimi funkcionalnostmi. Načrtovani sta vključitvi funkcij za izboljšanje dostopnosti vsebin (zvočni opisi in podnapisi) ter možnost pregledovanja sporeda in dostopa do vsebin po sporedu. Na voljo pa bo tudi poseben vmesnik, v okviru katerega bodo lahko mlajši uporabniki varno dostopali do kakovostnih otroških vsebin RTV Slovenija.
Najbolj gledana Dirka po Franciji do zdaj
Letošnja Dirka po Franciji je bila najbolj gledana do zdaj, in sicer je bila povprečna gledanost vseh etap 7,9 odstotka oz. 150.000 gledalcev, kar je predstavljalo kar 39-odstotni delež takratnih gledalcev televizije. Najbolj gledana je bila 15. etapa (gorska etapa, ki je bila na sporedu 16. julija 2023) s povprečno gledanostjo 11,4 odstotka, ki je bila tudi trenutno najbolj gledana vsebina letošnjega julija na TV Slovenija. Sicer pa je vsaj del Dirke po Franciji na TV Slovenija letos spremljalo 48,5 odstotka gledalcev, kar pomeni 926.700 prebivalcev Slovenije nad 4. letom starosti.
Prenos prvega turnirja v odbojki na vodi, ki bo potekal na Ljubljanici
Ljubljana bo 12. in 13. avgusta 2023 prizorišče prvega uradnega tekmovanja v odbojki na vodi na svetu. Po dveh izjemno uspešno izpeljanih promocijskih dogodkih se na turnirju re:do Volleyball on Water Ljubljanica 2023 zdaj obetajo še pravi odbojkarski obračuni. Dogodek bo v živo prenašal Planet 2.
VIR: MM
BiteMe Nutrition zbral novih 255 tisoč evrov kapitala
BiteMe Nutrition, start-up usmerjen v razvoj zdravih beljakovinskih in energijskih prigrizkov, je pridobil novo naložbo v znesku 255 tisoč evrov. S tem je start-upu skupno uspelo pridobiti že blizu milijona evrov, kar ga uvršča med prodornejša mlada podjetja v regiji. Podjetje je sicer med drugim prisotno na Hrvaškem, v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji, na Nizozemskem in v Italiji. »Ob tem vztrajno dodajamo nove trge, saj si prizadevamo razširiti svojo prisotnost po Evropi. Na stabilnih trgih krepimo marketinške aktivnosti, kot priča nedavno osvojena nagrada IdejaX za najboljšo kampanjo v kategoriji hrane na Hrvaškem,« dodajajo. Z novo naložbo nameravajo povečati predvsem marketinške aktivnosti in proizvodnjo, okrepiti in podpreti regionalno distribucijo, dodati nove prodajne kanale in v naslednjih letih še okrepiti položaj inovativne blagovne znamke na ravni EU znotraj kategorije prigrizkov.
10. maraton ustvarjanja kratkega filma MUVIT/6x60
Jubilejni, že deseti maraton ustvarjanja kratkega filma MUVIT/6x60 ponovno odpira vrata filmskim ekipam. Kot družbeno odgovoren projekt, ki ga vodi Zavod Muvit, se dogodek osredotoča na promocijo kreativnega razmišljanja, iznajdljivosti in ustvarjalnosti filmskih kreativcev. MUVIT odpira vrata filmskim ekipam v ponedeljek, 21. avgusta 2023, ko bodo najavili usmeritve pri ustvarjanju filma. Ekipe imajo po prejemu usmeritev na voljo 60 ur filmskega ustvarjanja. Prijave zbirajo do 16. avgusta 2023, letošnja izvedba pa bo v Ljubljani. Filmi bodo premiero doživeli v Kinu Šiška, in sicer 25. avgusta 2023, ko se bodo filmski kreativci, iznajdljivost in ustvarjalnost ponovno združili v živo na podelitvi nagrad.
Motovun Film Festival se seli
Letošnji filmski festival v Motovunu predstavlja slovo od izvedbe dogodka v sedanji obliki, saj se prihodnje leto pod novim imenom Cinehill seli na Petehovac nad Delnicami na Hrvaškem. Letošnji dogodek CINEHILL – Motovun Film Festival 2023 so sicer uradno odprli s projekcijo kultnega filma Odpadlo listje finskega režiserja Akija Kaurismäkija, dobitnika nagrade žirije na filmskem festivalu v Cannesu. Otvoritve festivala so se udeležili tudi številni slovenski ustvarjalci in dolgoletni spremljevalci festivala, kot so Karpo Godina, Damjan Kozole, Zora Stančić in Jure Longyka.
POP TV in Decathlon podarila poletno opremo letovišču Debeli rtič
Rdeči križ Slovenije vsako leto številnim otrokom iz socialno ogroženih družin omogoči nepozabne poletne počitnice v letovišču Debeli rtič. Da bi otrokom pomagala narisati še večji nasmeh na obraz, sta POP TV in Decathlon letos združila moči in letovišču Debeli rtič donirala precejšnjo zbirko športe opreme, ki obsega supe, šotore, viseče mreže, športne pripomočke in vse, kar ne sme manjkati na poletnem oddihu.
Dobrodelna poteza je pospremila snemanje nove POP TV-jeve domače serije Skrito v raju, ki bo gledalce popeljala na morje. V kampu ob morju se bodo odvijale prve prave ljubezenske zgodbe, zakrknjeni kriminalci bodo rili po mivkastem podzemlju, zarjavele družinske verige se bodo trgale. V seriji nastopajo Gaja Filač, Matej Zemljič, Sabina Kogovšek, Aleš Valič in mnogi drugi priljubljeni nosilci likov, v katerih boste lahko prepoznali svoje sosede iz kampa. Med ustvarjanjem serije se je nabralo kar nekaj rekvizitov, ki jih za snemanje ne potrebujejo več, zato sta se POP TV ter Decathlon odločila, da jih bosta podarila Debelemu rtiču – Mladinskemu zdravilišču in letovišču Rdečega križa Slovenije in s tem razveselila najmlajše. Mladi dopustniki bodo tako čofotali s skorajda popolnoma novimi plavutkami, pogumno stali na supih, se skrivali pred sončnimi žarki v šotorih, risali na kamping mizah in stolih ter ustvarjali nepozabne spomine.
Kozarčki EcoCare na Indicampu 2023
Podjetje Skaza je na Indicampu 2023, poletni indijanski pustolovščini za otroke, ki je potekala v Velenju, pripravilo trajnostno izkušnjo s svojimi inovativnimi kozarčki EcoCare. Vsak otrok je namreč prejel personaliziran kozarec (ti so brez BPA in melamima) z imenom, kar jih je opominjalo na pomembnost trajnostnostni zavezi. Trajnostne aktivnosti na Indicampu so vključevale še raziskovanje narave ob Škalskem jezeru ter pridobivanje tradicionalnih veščin, kot so izdelovanje indijanskega nakita, streljanje z loki in bobnanje.
Zaposleni v podjetjih Beiersdorf in Eucerin skupaj v boju za okolje
Blagovna znamka izdelkov za nego kože Beiersdorf je v boju proti podnebnim spremembam zasnovala trajnostni program »Care beyond skin«. Ker so v projekt želeli vključiti čim več zaposlenih, so prvič organizirali »Care Beyond Skin day«– dan prostovoljstva, pri katerem je sodelovalo 20.000 zaposlenih z vsega sveta, skupaj pa so želeli prispevati k boljšemu okolju in družbi. Akcijam so se pridružili tudi zaposleni iz Slovenije, Hrvaške in Srbije, k sodelovanju pa so povabili tudi blagovno znamko Eucerin. Slovenski del ekipe je dogodek preživel v ljubljanskem botaničnem vrtu, kjer so pomagali pri urejanju okolice ter sadili in presajali rastline in rože. »Z veseljem sporočamo, da nam je v Beiersdorfu v primerjavi z letom 2018 do konca leta 2022 uspelo zmanjšati svoj ogljični odtis za 17 odstotkov kljub rasti poslovanja. S takšnim načinom delovanja smo na pravi poti, da dosežemo naš podnebni cilj, 30-odstotno zmanjšanje do leta 2025,« je povedala Sonja Ungewitter, generalna direktorica podjetja za regijo Adriatik.
Zbiranje šolskih potrebščin v 18 nakupovalnih središčih Supernova
Da bi v novo šolsko leto čim več otrok in njihovih staršev vstopilo s čim manj (finančnega) stresa, sta Skupina Supernova in ZPM Ljubljana Moste-Polje tudi letos združila moči v dobrodelni akciji zbiranja šolskih potrebščin. Pobuda poteka od 1. julija do 9. septembra 2023 v 18 nakupovalnih središčih Supernova po Sloveniji, v katerih so postavljene posebne košare za zbiranje šolskih potrebščin. Njihova akcija ima cilj zagotoviti enake možnosti izobraževanja tudi otrokom iz socialno ogroženih družin, ki se pred začetkom šolskega leta soočajo z velikim izzivom nakupa šolskih potrebščin.
IKEA praznuje 80 let oblikovalske dediščine s kolekcijo Nytillverkad
28. julija 1943 je takrat 17-letni Ingvar Kamprad v majhnem mestu Älmhult na Švedskem ustanovil podjetje IKEA. Danes podjetje praznuje 80 let podjetniškega duha, inovacij in soustvarjanja z radovednim ter pozitivnim pogledom v prihodnost. Takšna je tudi njihova nova kolekcija Nytillverkad, ki predstavlja poklon ikoničnemu oblikovanju. »Ponosni smo na svojo dediščino in zato jo želimo obeležiti z obujanjem nekaterih naših najbolj ikoničnih dizajnov, hkrati pa vključiti najnovejšo tehnologijo in materiale. Kolekcija Nytillverkad združuje klasične izdelke z modernimi standardi in predstavlja preprostost, funkcionalnost, drznost ter igrivost – točno takšno je tudi podjetje IKEA,« pravi Johan Ejdemo, vodja oblikovanja v podjetju IKEA Švedska. Prvi del kolekcije je že na voljo v trgovini IKEA Ljubljana od julija 2023, več pa jih je načrtovanih v prihodnjih letih.
Answear predstavil kolekcijo Girl Boss
Girl Boss je nova kolekcija Answear.LAB, ki so jo ustvarile ženske za ženske. Blagovna znamka že od svojega začetka z modo spodbuja in motivira ženske. Kolekcija je predstavljena na dveh fotografijah, posnetih v popolnoma različnih okoljih. Prva prikazuje poslovno in elegantno močno žensko, ki je tik pred tem, da osvoji svet, druga pa prikazuje vzdušje mestnega nočnega življenja – polno elegance, glamurja in zabave. »Girl Boss izžareva samozavest tako pri delu kot v vsakdanjem življenju. Rada ima tudi svojo ženstvenost, zato jo rada poudari,« je dejala Agnieszka Pruchnik, direktorica blagovne znamke Answear.LAB.
Aplikacija RTV 365 na voljo za večino pametnih televizijskih sprejemnikov
Televizijska aplikacija RTV 365 je od poletja na voljo tudi za televizijske sprejemnike in multimedijske predvajalnike drugih platform. RTV 365 omogoča spremljanje vseh 16 radijskih in televizijskih programov v živo, dostop do filmov, serij, dokumentarcev, otroških vsebin, televizijskih oddaj ter podkastov. Po zadnji posodobitvi aplikacija vključuje tudi novo funkcijo Moj 365. Prijavljeni uporabniki lahko preko te funkcije naročajo in shranjujejo RTV-vsebine ter do njih dostopajo preko spleta, mobilnega telefona, pametnega televizijskega sprejemnika ali multimedijskega predvajalnika. Prav tako lahko uporabniki vsebino, ki so jo med ogledom prekinili, predvajajo dalje od trenutka prekinitve. Multimedijski center bo aplikacijo v prihodnje dograjeval z novimi funkcionalnostmi. Načrtovani sta vključitvi funkcij za izboljšanje dostopnosti vsebin (zvočni opisi in podnapisi) ter možnost pregledovanja sporeda in dostopa do vsebin po sporedu. Na voljo pa bo tudi poseben vmesnik, v okviru katerega bodo lahko mlajši uporabniki varno dostopali do kakovostnih otroških vsebin RTV Slovenija.
Najbolj gledana Dirka po Franciji do zdaj
Letošnja Dirka po Franciji je bila najbolj gledana do zdaj, in sicer je bila povprečna gledanost vseh etap 7,9 odstotka oz. 150.000 gledalcev, kar je predstavljalo kar 39-odstotni delež takratnih gledalcev televizije. Najbolj gledana je bila 15. etapa (gorska etapa, ki je bila na sporedu 16. julija 2023) s povprečno gledanostjo 11,4 odstotka, ki je bila tudi trenutno najbolj gledana vsebina letošnjega julija na TV Slovenija. Sicer pa je vsaj del Dirke po Franciji na TV Slovenija letos spremljalo 48,5 odstotka gledalcev, kar pomeni 926.700 prebivalcev Slovenije nad 4. letom starosti.
Prenos prvega turnirja v odbojki na vodi, ki bo potekal na Ljubljanici
Ljubljana bo 12. in 13. avgusta 2023 prizorišče prvega uradnega tekmovanja v odbojki na vodi na svetu. Po dveh izjemno uspešno izpeljanih promocijskih dogodkih se na turnirju re:do Volleyball on Water Ljubljanica 2023 zdaj obetajo še pravi odbojkarski obračuni. Dogodek bo v živo prenašal Planet 2.
VIR: MM