Projekt »Bele embalaže« se vrača v trgovine Mercator, hkrati pa se tudi znatno razširja, saj se prvi ediciji belih embalaž pridružujejo novi partnerji z novimi izdelki.

Projekt »Bele embalaže« se vrača v trgovine Mercator, hkrati pa se tudi znatno razširja, saj se prvi ediciji belih embalaž pridružujejo novi partnerji z novimi izdelki.

Kratek opis akcije: Lumpi, Mercatorjeva znamka z izdelki za otroke, je v domišljijskem natečaju povabila najmlajše, da ji pomagajo ustvariti pet likov, ki so nato postali njen obraz. Ker so Lumpiji neposreden rezultat otroške domišljije, so si ti za svojo glavno nalogo zadali, da jo še naprej poganjajo tudi sami, zato so se otrokom prvič predstavili na izdelkih z belo embalažo.

Bele embalaže so prepoznanih detajlov očiščene embalaže ikoničnih blagovnih znamk, ki se v dobro ustvarjalnosti najmlajših odpovejo svoji klasični podobi in otrokom ponudijo unikatno prazno platno za ustvarjanje ter jim omogočijo učenje vidikov trajnosti skozi igro. »Lumpiji namreč razumejo, kako sijajna igrača je lahko navadna škatla in da je ta včasih celo boljša od stvari, ki se skriva v njej. Bodo otroci iz belih embalaž ustvarili robota, z njimi zgradili hiško, sestavili raketo ali letalo? Vse je mogoče, pravil ni,« pravijo snovalci akcije.

Projekt se zdaj tudi znatno razširja, saj se prvi ediciji belih embalaž pridružujejo novi  partnerji z novimi izdelki. V beli preobleki bodo otroško domišljijo tako odslej spodbujali izbrani izdelki Argete Junior, Mlejka, Plazme, Jaffe, Munchmallowa, Pinga, Zdenke, Choco Loca in Medexovih prehranskih dopolnil.

Lumpiji otroke vabijo tudi, da sodelujejo v domišljijskem nagradnem natečaju, iz belih embalaž sestavijo svoje Lumpi gledališče in napišejo kratko zgodbico na temo »Kako so Lumpiji rešili svet«. Otroci morajo za glavni oder uporabiti kartonasto škatlo, sceno sestaviti iz belih embalaž, glavne nastopajoče – Lumpije Lalo, Ufa, Mojo Mojo, Pufija in Ivorja – pa lahko izrežejo iz kartona, ki ga brezplačno prejmejo pri blagajnah trgovin Mercator.

»Bele embalaže in ustvarjalni izzivi, povezani z njimi, že od začetka navdušujejo najmlajše, prepričali pa so tudi njihove starše, ki projektu priznavajo dragoceno izobraževalno in okoljsko noto. Gre namreč za edinstven projekt, kjer se posebne izdaje ikoničnih izdelkov na naših policah pojavijo v posebnih belih embalažah. Podjetja, vključena v projekt, so s tem podprla širši vidik: ustvarjanje dodane vrednosti s poslovnim sodelovanjem ter ozaveščanje o trajnostnem odnosu do embalaže skozi prizmo ustvarjalnosti, zelo pomembne za otrokov razvoj,« pravijo v Mercatorju in dodajajo, da imajo projekti, ki ustvarijo poslovne sinergije, še posebno dodano vrednost, saj ni pomemben samo poslovni uspeh posameznega podjetja, ampak tudi to, kako skupaj ustvarjajo in razvijajo svoje poslovno okolje.

Elementi akcije:
televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih, tutorial

Predstavnici naročnika:
Viktorija Radojević Mavrič in Majda Vodopivec

Kreativna direktorica:
Katja Petrin Dornik

Umetniška direktorja:
Gregor Čeferin in David Fartek

Vodja projekta:
Katja Grosman

Tekstopiske:
Katja Petrin Dornik, Eva Stopar in Majda Vodopivec

Oblikovalki:
Špela Medak in Ewa Bogataj

Direktorica digitalnih projektov v agenciji:
Patricija Fržović

Ustvarjalki digitalnih vsebin:
Mirna Berberović in Diana Abdagić

Produkcija in animacija:
EFÉ

Glasba:
Cazzafura

Medijska agencija:
Studio Nexus 

VIR: MM