Lidl Slovenija se je na Instagramovem profilu pridružil aktualnemu trendu, ki ga pod ključnikom #SpotifyWrapped vsako leto zažene platforma pretočne glasbe Spotify.
Lidl Slovenija se je na Instagramovem profilu pridružil aktualnemu trendu, ki ga pod ključnikom #SpotifyWrapped vsako leto zažene platforma pretočne glasbe Spotify.
Pri Lidlu so se na trend en dan po prvih objavah Spotifyja odzvali z objavo »Lidl Wrap«, ki poleg sledenja trendu odraža vrednote blagovne znamke Lidl Slovenija. »Vsebina je zabavna, a hkrati relevantna za Lidlovo ponudbo. Objava je zaradi svoje izvirnosti in ustrezne časovne umestitve hitro vzbudila pozornost sledilcev na Instagramu, kar se je odrazilo v močnem organskem uspehu,« so sporočili iz DROM agency, kjer so zasnovali aktivacijo. Kot navajajo, je v zgolj 24 urah objava brez medijskega zakupa dosegla več kot 15.000 uporabnikov, ki so ustvarili skoraj 34.000 prikazov in več kot 900 interakcij. »Akcija ni le povečala prepoznavnosti blagovne znamke, ampak je tudi spodbudila interakcijo in angažiranost sledilcev, kar dokazuje moč kreativnega pristopa in poznavanja zakonitosti digitalne komunikacije,« dodajajo.
Pri projektu so na strani naročnika sodelovale Janja Nardin, Tea Inkret, Anita Srac, Tanja Knez, na strani agencije pa kreativna direktorica Julija Somrak, direktorica naročnika Zala Maček, vsebinska strateginja in tekstopiska Maša Stanič, umetniški direktor Marko Klemen, oblikovalka Sara Sešlar Naraks, vodja projektov Maruša Jakše in urednica družbenih omrežij Anja Avbar.
Wrap si lahko pogledate TU.
VIR: MM