Lidl Slovenija znova skrbi za izobraževanje kupcev in interaktivno spoznavanje vin, vinarjev in vinske kulture. V novem kvizu, ki je dopolnil Lidlovo Vinoteko, uporabnike izzivajo v zabavnem preizkusu, ki so ga poimenovali »Kakšen poznavalec vin si?«

Avtor:
Escapebox

Naročnik:
Lidl Slovenija

Kratek opis akcije: Kviz z zabavno in izobraževalno vsebino, ki uporabnike popelje po poti dobrih vin, so razvili v sodelovanju z agencijo Escapebox. V njem se srečajo z vinskimi nasveti, odkrivajo zanimivosti o vinorodnih pokrajinah in gastronomiji, ki se prileže ob različnih vrstah vina. Kviz bogatijo ilustracije, ki jih uporabniki poznajo že iz preteklih oglaševalskih akcij Vinoteke kot tudi tiskane brošure, ki je izšla letos poleti. 

Po končanem kvizu vsakemu uporabniku predstavijo njegove rezultate in uspešnost ter ga povabijo k ogledu bogate ponudbe vin in vsebin, ki so jih ustvarili na to temo. Uporabniki z največ znanja se lahko pohvalijo z nazivom vinskega strokovnjaka, morda pa se izkažejo le za vinske gurmane, navdušence ali zgolj radovedneže, ki potrebujejo še nekaj kilometrine.


Predstavniki naročnika:
Tanja Dimitrova, Andraž Kebe, Veronika Šavrič, Špela Kregar, Tanja Knez in Anita Srac

Kreativni direktor:
Blaž Pregelj

Tekstopiska:
Nina Križaj

Oblikovalka:
Maruša Žemlja

Razvoj:
Anže Hvasti in Andrej Eržen

Direktor projekta:
Marko Maučec

VIR: MM