Lidl in Zveza evropskih nogometnih združenj (UEFA) partnerstvo začenjata že letos, ko bodo na sporedu evropske kvalifikacije za uvrstitev na evropsko prvenstvo, ki bo potekalo prihodnje leto v Nemčiji.

Lidl in Zveza evropskih nogometnih združenj (UEFA) partnerstvo začenjata že letos, ko bodo na sporedu evropske kvalifikacije za uvrstitev na evropsko prvenstvo, ki bo potekalo prihodnje leto v Nemčiji.

Od 14. junija do 14. julija 2024 se bodo najboljše evropske nogometne reprezentance odpravile v Nemčijo, kjer se bodo v 10 različnih mestih pomerile za naslov evropskega prvaka. O državah, ki se bodo za evropsko krono pomerile na skupno 51 tekmah na prvenstvu, bodo odločale evropske kvalifikacije, ki bodo potekale od marca 2023 do marca 2024.

Kot uradni partner bo Lidl podprl tako evropske kvalifikacije, kot tudi evropsko prvenstvo UEFA EURO 2024. To je partnerstvo, ki bi se težko boljše ujemalo: Lidl ima danes več kot 12.000 trgovin v 31 državah, od tega jih je kar 30 v Evropi. Tako kot nogomet vsak dan zabava milijone ljudi, je Lidl milijonom kupcev po vsej Evropi zanesljiv partner pri vsakodnevnih nakupih.

»Navdušeni smo, da bomo postali del dogodka, ki navdušuje tako naše kupce kot naše zaposlene v vseh državah, kjer poslujemo. Tako kot so naši izdelki na voljo vsem ljudem, želimo pomagati narediti UEFA EURO 2024 doživetje za vse – na primer prek našega območja Lidl Fan. Številne države, kjer posluje Lidl, bodo navijale skupaj in res je nekaj posebnega, da finalni turnir poteka v državi, kjer se je začela Lidlova zgodovina,« so sporočili iz Lidla.

Lidl želi s tem partnerstvom poudariti tudi pomen uživanja svežega sadja in zelenjave ter športa in gibanja kot temelje aktivnega in zdravega življenjskega sloga. To, kar jemo in koliko se gibamo, močno vpliva na naše zdravje in okolje. Zato v Lidlu načrtno razvijajo in izboljšujejo svojo ponudbo na podlagi koncepta planetarne zdrave prehrane, saj želijo tako svojim kupcem olajšati zavestno izbiro zdravih in trajnostno proizvedenih izdelkov.

Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga pri UEFI, je ob sklenitvi partnerstva povedal: »UEFA s ponosom pozdravlja podjetje Lidl kot partnerja evropskih kvalifikacij in zaključnega turnirja UEFA EURO 2024. Lidlova prisotnost po vsej Evropi bo izjemno pripomogla k promociji tega velikega dogodka, za katerega verjamemo, da bo še eno nepozabno tekmovanje. Veselimo se tudi skupnega spodbujanja vrednot dobrega zdravja in dobrega počutja, ki jih prepoznavata tako Lidl kot UEFA.«

 O Lidlu Slovenija

Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima danes 64 trgovin in skoraj 2000 zaposlenih. Je del mednarodne skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 32 državah in ima skupaj več kot 12.000 trgovin v 31 državah ter zaposluje več kot 360 tisoč ljudi. Držijo se preprosta načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugih uveljavljenih blagovnih znamk zadovoljiti vsakodnevne potrebe vsake družine.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto podprejo številne organizacije in projekte s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim. Več na www.boljsi-svet.si.

VIR: Lidl