Lexus, eden vodilnih avtomobilskih proizvajalcev premijskega razreda, z letom 2023 postaja uradni avtomobilski in platinasti partner zveze teniških profesionalcev ATP Tour.

Lexus, eden vodilnih avtomobilskih proizvajalcev premijskega razreda, z letom 2023 postaja uradni avtomobilski in platinasti partner zveze teniških profesionalcev ATP Tour.

Večletno sodelovanje z ATP Tourom bo znamki Lexus na ključnih trgih omogočilo gradnjo partnerstev z organizatorji posameznih teniških turnirjev. V ta sklop spadajo že sklenjeni dogovori, skladno s katerimi je Lexus postal uradni avtomobilski partner britanske teniške zveze LTA (Lawn Tennis Assotiation) ter turnirjev Cinch Championships v Queen’s Clubu v Londonu in Rothesay International v Eastbourneju. Poleg tega je Lexus tudi partner turnirja Fayez Sarofim & Co., ki poteka na peščenih igriščih v Houstonu v ameriški zvezni državi Teksas. ATP Tour in Lexus bosta sodelovala tudi pri vzpostavitvi dodatnih partnerstev s teniškimi turnirji in igralci.

Vrhunec novega sodelovanja predstavlja partnerstvo z zaključnim turnirjem najboljših osmih igralcev sezone, ki bo med 12. in 19. novembrom 2023 na sporedu v Torinu v Italiji. Na tem prestižnem dogodku bo Lexus nastopal kot platinasti partner in uradni avtomobilski partner, ki bo v sklopu dogodka zagotovil floto svojih elektrificiranih vozil, vključno z novim povsem električnim športnim terencem Lexus RZ 450e. Lexus bo s svojimi vozili opravljal prevoze nastopajočih igralcev in njihovih trenerjev, uradnih oseb ter drugih gostov dogodka.

Ob tem bo blagovna znamka Lexus deležna celoletne izpostavljenosti na hitro rastočih digitalnih in družbenih platformah ATP Toura. Med drugim bo naslovni pokrovitelj sekcije ATP Head-to-Head, ki v sklopu spletne strani ATP Toura oboževalcem omogoča raziskovanje rivalstev med igralci na turneji.

Lexus je pionir na področju avtomobilske elektrifikacije, ki s svojo celovito vizijo trajnostne mobilnosti, imenovane Lexus Electrified, ponuja bogato paleto vozil na hibridno-električni, priključno-hibridni in povsem električni pogon. Partnerstvo s turnirji ATP Toura v sklopu pobude ATP Serves in fundacije Združenih narodov za šport in okolje bo še dodatno spodbudilo uporabo tovrstnih vozil in pripomoglo k izpolnjevanju okoljskih ciljev znamke Lexus, med katerimi je tudi doseg ničelnih neto emisij do leta 2040.

»Zgodbi blagovnih znamk ATP Tour in Lexus temeljita na inovativnosti in odličnosti. Oboji na prvo mesto postavljamo svoje oboževalce, navijače, kupce in stranke ter jim želimo ponuditi nepozabne izkušnje in doživetja. Prav zato smo izjemno zadovoljni in ponosni, da je znamka Lexus postala platinasti partner ATP Toura. Na naših globalnih platformah bomo skupaj še naprej gradili naši pripovedi,« je povedal Massimo Calvelli, izvršni direktor ATP. 

»Pri znamki Lexus v vseh ozirih v osrčje svojega delovanja postavljamo človeka. To nikakor ne velja le za naše avtomobile, temveč tudi celovito izkušnjo, ki jo želimo ponuditi strankam. Ves čas smo usmerjeni k cilju, da bi na obraze svojih strank pričarali nasmeh. Zato zaznavamo številne podobnosti in ujemanje s teniškimi tekmovanji najvišjega razreda, pri katerih vrhunska individualna predstava ustvarja izjemno navdušenje. Prav zato nas sodelovanje z ATP Tourom navdaja s ponosom. Počaščeni smo, da lahko delimo strast do vrhunskega tenisa z milijoni oboževalcev po vsej Evropi in drugje po svetu,« ga je dopolnil Pascal Ruch, ki je kot podpredsednik družbe Toyota Motor Europe odgovoren za znamko Lexus na evropskem trgu. 


O ATP Touru
Zveza teniških profesionalcev ATP je globalno vodilni organ moškega profesionalnega tenisa in je kot tak v službi enega najbolj priljubljenih športov. Po vsem svetu si predstave najboljših igralcev sveta, ki nastopajo na najprestižnejših turnirjih, ogleda več kot milijarda oboževalcev in navijačev. Od United Cupa v Avstraliji do turnirjev v Evropi, Severni in Južni Ameriki ter Aziji se teniški zvezdniki borijo za naslove in točke računalniške lestvice Pepperstone ATP, ki jih zbirajo na turnirjih serij ATP Masters 1000, ATP 500, ATP 250 in štirih turnirjih velikega slama. Vse teniške poti vodijo na zaključni turnir Nitto ATP Finals, ki bo v sredini novembra kot vrhunec sezone na sporedu v Torinu v Italiji. Na turnirju nastopa samo najboljših osem igralcev v posamični konkurenci in osem najboljših dvojic. Na tem turnirju vsako leto okronajo tudi najboljšega igralca sezone. 
Za več informacij pa obiščite www.ATPTour.com.


O znamki Lexus
Znamka Lexus je bila ustanovljena leta 1989. V dobrih treh desetletjih svojega obstoja se je razvila v globalno blagovno znamko razkošnega življenjskega sloga. Lexus ponuja celovito paleto vrhunskih vozil, ki jo tvorijo limuzini LS in ES, kupeji LC in RC F, LC Cabrio, karoserijski križanci LBX, UX, NX, RZ in RX ter športna terenca GX in LX. Lexus si z domiselnimi tehnološkimi rešitvami, natančno izdelavo, prefinjeno eleganco in načeli japonskega gostoljubja omotenaši prizadeva svoje stranke razvajati s personaliziranim razkošjem. Do zdaj so izdelali že več kot 2,5 milijona samopolnilnih hibridnih, priključno-hibridnih in povsem električnih vozil. Pri svojem ustvarjanju upoštevajo načela vizije Lexus Electrified, ki temelji na bogatih izkušnjah pri snovanju elektrificiranih vozil, s katerimi želijo združiti zmogljivost, vodljivost, nadzor in užitek pri vožnji. Leta 2022 je Lexus po vsem svetu dobavil približno 625.000 vozil, vključno s 50.467 v Evropi, od katerih jih je bilo več kot 80 odstotkov elektrificiranih.


VIR: Toyota Adria