Legendarni poltovornjak Toyota Hilux je v različici GR SPORT II, ki bo na voljo v drugi polovici leta 2024, še bolj zmogljiv, udoben in markanten.

  • Širši koloteki ter izboljšano vzmetenje in zavore soustvarjajo najboljšega Hiluxa do zdaj.
  • Izboljšano krmiljenje in stabilnost ter premijski videz, ki privlači poglede.
  • Zmogljivi in preizkušeni 2,8-litrski motor zmore 204 konjske moči in 500 Nm navora. 
  • Novi multimedijski sistem vključuje brezžični povezavi Android Auto® in Apple CarPlay®.


Legendarni poltovornjak Toyota Hilux je v različici GR SPORT II, ki bo na voljo v drugi polovici leta 2024, še bolj zmogljiv, udoben in markanten.
Hilux je svojo pot do slovesa neuničljivega, vzdržljivega, zanesljivega in tako rekoč vsemogočnega vozila začel tlakovati že daljnega leta 1968. Na svojem več desetletnem globalnem potovanju, na katerem je spoznal najbolj skrite kotičke našega planeta, je tudi večkrat slavil na znamenitem reliju Dakar. Prav ti tekmovalni uspehi so bili navdih za nastanek nove različice GR SPORT II.

Hilux GR SPORT II s svojo dvojno kabino ponuja unikatno kombinacijo izboljšane vodljivosti in stabilnosti, poleg tega pa se ponaša tudi z izjemno vlečno zmogljivostjo (3500 kg) in nosilnostjo (1000 kg). S svojim pustolovskim duhom pa vedno izstopa iz množice.

Drugo izdajo modela GR SPORT odlikuje še mogočnejši videz s širšima kolotekoma – sprednji je širši za 140 mm, zadnji pa za 150 mm. Ta lastnost zagotavlja še več samozavesti pri vožnji v neugodnih vremenskih in cestnih razmerah.

Prav zaradi širšega koloteka in številnih izboljšav krmiljenja je Hilux GR SPORT II najboljša različica legendarnega nepremagljivega poltovornjaka do zdaj. Ponaša se tudi z boljšo stabilnostjo, zmanjšanim kotom nagibanja in natančno odzivnim krmiljenjem.

Optimizirano upravljanje zagotavlja varnejšo vožnjo z zmanjšano stopnjo hrupa in tresljajev, dodatno izboljšane so tudi zavore in vzmetenje. Vse skupaj ustvarja bolj vznemirljivo in bolj športno vožnjo, ki pa ne sklepa kompromisov glede udobja. Zato je Hilux popoln partner za vsakodnevno uživanje.

Preizkušeno zmogljivi 2,8-litrski motor, ki je bil predstavljen leta 2020, zagotavlja odzivnost in živahnost. Zmore 204 konjskih moči (150 kW) in 500 Nm navora ter je odlično uigran s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
 
Oblika zunanjosti


  • Osvežena zunanja podoba je še bolj mogočna.
  • Nižjo težo in manjši količnik zračnega upora omogočajo tudi 43,18-centimetrska (17-palčna) platišča.
  • Številni detajli GR SPORT izžarevajo bogato zgodovino uspehov iz sveta avto-moto športa. 


Hilux GR SPORT II s svojo dinamično mogočno podobo, rdečimi vzmetmi, enocevnim vzmetenjem (spredaj v črni, zadaj pa v rdeči barvi) in drznimi črnimi blatniki vedno in povsod privlači poglede.

Atraktiven videz poudarjajo tudi nova 43,18-centimetrska (17-palčna) črna lita platišča, ki v kombinaciji z rdečimi zavornimi čeljustmi zagotavljajo impresivno estetiko. Njihova vloga pa ni le estetska, temveč tudi funkcionalna, saj velika površina platišča zmanjšuje količnik zračnega upora, zasnova z osrednjo napero pa zmanjšuje težo koles.

Hilux GR SPORT II odlikujejo tudi številni drugi detajli zunanjosti, kot so črna G-mrežasta prednja maska s klasičnim logotipom Toyota, črna stranska stopnica, ogledala in kljuke na vratih. Srebrna zaščita sprednjega dela, črn zadnji odbijač in značilni logotipi GR SPORT pa še dodatno dopolnjujejo impresivni izgled.
 

Oblika notranjosti


  • Rdeči dodatki poudarjajo premijsko monokromno zasnovo notranjosti.
  • Izboljšana sta tudi praktičnost in užitek pri vožnji.
  • Ekskluzivnost izžarevajo številni detajli GR SPORT.
  • Novi multimedijski sistem ponuja povezavi Android Auto® in Apple CarPlay®.


Mogočen športni značaj novega Hiluxa GR SPORT II izžareva tudi njegova potniška kabina. Monokromna črna tematika ustvarja občutek elegance, ki jo spremljajo drzni rdeči poudarki, med katerimi izstopajo kontrastno rdeči varnostni pasovi, ki poudarjajo strast do avto-moto športa.

Krmilne ročice omogočajo ročno prestavljanje, aluminijaste športne stopalke pa dopolnjujejo športni značaj avtomobila.

Perforirani športni sedeži so oblazinjeni v kombinacijo črnega semiša in usnja s srebrnimi šivi ter zagotavljajo izjemno udobje in boljši oprijem, ki hkrati zmanjšuje drsenje, kadar so potniki izpostavljeni večjim bočnim silam.

Visokokakovostni videz kabine dopolnjuje novi hidrografski okras na oblogah vrat in armaturni plošči, ki vsebuje tudi dekorativne elemente GR na informacijskem zaslonu in instrumentih.

Hilux GR SPORT je opremljen z najnovejšim multimedijskim sistemom Toyota Smart Connect, katerega osrčje je 20,32-centimetrski (8-palčni) zaslon, ki je občutljiv za dotik.

Stalni meni z ikonami je prikazan na voznikovi strani zaslona. Uporabniki lahko na sistem povežejo tudi svoj pametni telefon ali tablični računalnik. Na voljo sta žična in brezžična povezava Apple CarPlay®, povezavo Android Auto® pa je mogoče vzpostaviti s kablom.

Multimedijski paket vključuje tudi navigacijo v oblaku, ki uporablja stalno posodobljene informacije o prometnih dogodkih v realnem času, kar olajša načrtovanje potovanja. Poleg tega je na voljo je tudi integrirani navigacijski sistem, ki ga je mogoče uporabiti, kadar podatkovna povezava z oblakom ni na voljo.
Dodatno udobje omogoča tudi posodabljanje programske opreme po zraku, ki ga omogoča nova različica avtomobilskega podatkovnega komunikacijskega modula (DCM). To pomeni, da za posodobitev programske opreme avtomobila ni treba peljati v servisno delavnico. Posodabljanje po zraku je na voljo tudi za funkcije varnostnega paketa Toyota T-Mate/Toyota Safety Sense.
 
Tehnične spremembe


  • Funkcijski dizajn omogoča boljši dostopni kot in večjo oddaljenost od tal.
  • Optimizacija sprednjega in zadnjega vzmetenja omogoča bolj tekočo in bolj stabilno vožnjo.
  • Za natančnejše zaviranje skrbijo večji zavorni diski (17-palčni spredaj in 15-palčni zadaj).
  • Enocevno vzmetenje omogoča še večjo zmogljivost v ekstremnih razmerah vožnje.


Poltovornjak Hilux slovi po svojih terenskih zmogljivostih in izjemni zanesljivosti, kar mu omogoča samozavestno spopadanje z vsemi izzivi. Pravzaprav si samozavestno upa iti kamorkoli. Najnovejša različica GR SPORT II to bogato izročilo še dodatno krepi.

Povečanje pristopnega kota z 29 na 30 stopinj in večja oddaljenost od tal izboljšujeta njegove že tako izjemne terenske zmogljivosti. Razvojni inženirji so izboljšanje teh lastnosti dosegli s povečanjem vozne višine za 20 mm in razširitvijo kolotekov za 140 mm spredaj in 155 mm zadaj.

Izboljšana je tudi aerodinamika vozila, ki z brezkompromisnim pristopom nove strukture zračne zavese, vključno s povsem novim odbijačem s funkcionalnim okvirjem meglenk, optimizira učinkovitost zračnega upora in zmanjšuje turbulence v kolesnem loku.

Številne namenske posodobitve omogočajo bolj tekočo in stabilnejšo vožnjo po kakršnemkoli terenu. Vse to pa se izraža tudi v natančnejšem upravljanju, večji stabilnosti in izboljšanem udobju. Enocevni bat nadomešča trenutno rešitev z dvojno cevjo ter zagotavlja boljše blaženje in hitrejši odziv v težavnih razmerah. Zaradi izboljšanega vzmetenja Hilux GR SPORT II še bolj samozavestno in varno krmari po valovitih ali neravnih površinah.

Nova lažja 43,18-centimetrska (17-palčna) platišča so opremljena s pnevmatikami za različne terene, kar zagotavlja boljši oprijem in stabilnost. Večji zavorni diski zagotavljajo natančnejše in močnejše zaviranje. Sprednji so povečani s 40,64 centimetra (16 palcev) na 43,18 centimetra (17 palcev), zadnji pa imajo premer 38,1 centimetra (15 palcev) in nadomeščajo bobnaste zavore.

Prodaja nove različice poltovornjaka Hilux GR SPORT se bo začela v prvi polovici leta 2024, prve dobave pa so načrtovane za drugo polovico leta 2024.


VIR: Toyota Adria