Med predavatelji tokratne jubilejne konference tudi Joc Pečečnik in številni drugi strokovnjaki, ki bodo delili znanje in izkušnje, kako uspeti v poslu.

Med predavatelji tokratne jubilejne konference tudi Joc Pečečnik in številni drugi strokovnjaki, ki bodo delili znanje in izkušnje, kako uspeti v poslu.

Digitalni marketing za prvake je naslov letošnje že 10. marketinške konference Digitalni Laboratorij, ki ga sicer mariborska ekipa agencija IT Melona pripravlja v Ljubljani. Tokratni deseti jubilejni dogodek bo potekal v torek, 24. oktobra, v hotelu Mons v Ljubljani. Kot pravijo organizatorji, bo rdeča nit dogodka digitalno poslovanje, predvsem želijo obiskovalcem predstaviti prednosti pravočasne selitve poslovnega modela na splet.

>> Spletna stran dogodka

Tokratni VIP-gost bo podjetnik Joc Pečečnik

Na konferenci se bo zvrstilo kar 15 izvrstnih predavateljev, prinesli bodo znanje in izkušnje iz prakse. "Vsak izmed njih bo predstavil svoje marketinško-prodajne primere, ki jih je v preteklosti izvedel oziroma se z njimi ukvarja zdaj. Vip-gost bo tokrat ustanovitelj Elektrončka Joc Pečečnik, pogovor z njim bo vodil Rok Makovec. Govorila bosta o inovativnem razmišljanju, o digitalnem poslovanju, o gradnji blagovne znamke in o tem, kako so se v Slovenian Business Club, ki ga vodi Pečečnik, lotili pridobivanja članov. Rok Makovec bo sicer v svojem predavanju govoril o agilnem digitalnem marketingu in o tem, kako doseči 7 milijonov evrov prodaje v zgolj enem letu.

Med predavatelji bo tudi nogometaš Marcos Tavares, ki bo govoril o blagovni znamki na podlagi lastne izkušnje prehoda od športnika do podjetnika. Kako lahko družinsko podjetje od prodajalne prehodi pot do avtomobilske digitalne legende, bo govoril Luka Pleško, podjetnik Andraž Gavez bo z obiskovalci delil nasvete, kako iz e-trgovine prodreti v fizične trgovine, Sara Kink na primeru storitve Voyo o tem, kako lahko slovenska moč konkurira z globalnimi velikani, Živa Kovačević pa, kako osebne zgodbe spreminjajo podjetniško igro.


Roman Čretnik bo svetoval, kako v letu 2024 spraviti svojo spletno trgovino v višjo prestavo, Tadej Slapnik pa o tem, kako družbene inovacije spreminjajo igro. O prodaji na TikToku ter o uspešnih strategijah za rast na tem omrežju v Sloveniji bosta govorila Nika in Mark Vlahovič, Anja Vrabec pa o tem, kako uspešno oglaševati, če ste prisotni v panogi z blokiranimi marketinškimi kanali. Jure Pribičevič, strokovnjak za pasje vedenje, bo govoril o tem, kako je v poslu, celo v tradicionalni panogi, mogoče izstopiti brez financ, vez in poznanstev.

Za digitalnimi kanali stojijo – ljudje

Makovec sicer pravi, da je osnovni namen dogodka opolnomočiti slovenske podjetnike na področju digitalnega poslovanja. "IT Melona, ki je organizator dogodka, deli svoje znanje, ki ga uporablja znotraj pisarne za svoje naročnike z drugimi podjetniki, strokovnjaki za marketing, prodajniki in vsemi marketinškimi navdušenci na najrazličnejših delavnicah in webinarjih," pravi Rok Makovec.

Tovrstni dogodki so sicer pomembni za mreženje in spoznavanje novih ljudi. "Digitalno okolje je odlično za vzpostavljanje prodajnih kanalov, saj za temi kanali stojimo ljudje, ki delamo posel. Dogodek pa je odlična priložnost za spoznavanje novih oseb, s katerimi se lahko povežete in naredite kakšen posel oziroma pridobite priporočilo. Kot sem že omenil, posel delamo ljudje, zato se moremo povezovati," še pravi Makovec.

Uredništvo