Threads bo prehitel uspeh TikToka in ChataGPT, trdijo analitiki. Trenutno ima že več kot 70 milijonov uporabnikov.

Threads bo prehitel uspeh TikToka in ChataGPT, trdijo analitiki. Trenutno ima že več kot 70 milijonov uporabnikov.

Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Dejstvi, da je aplikacija Threads dvojnik Twitterja in da izkorišča sestrsko aplikacijo Instagram, da bi zgradila bazo uporabnikov, »držita kot pribito«. Toda ne glede na to, je nova aplikacija Meta Threads na zelo dobri poti, da postane najhitreje rastoča aplikacija vseh časov, saj je na platformi zdaj aktivnih več kot 70 milijonov uporabnikov.

KOGA NAJDEMO NA APLIKACIJI?

V mediju Ad Age so raziskali, katere blagovne znamke so se v manj kot 5 dneh pridružile Threads, ter ugotovili, da so med njimi Netlifx, Coca-Cola, Spotify, Amazon, Dunkin Donats, Sephora, American Eagle, Pepsi, Warner Bros. Discovery, ... ter slavne osebnosti, kot so Jennifer Lopez, Kim Kardashian, Gordon Ramsay, Michael Strahan, Shakira, Pharrell Williams, Oprah Winfrey in drugi.

Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg je dejal, da aplikacija hitro pridobiva nove uporabnike, saj jo ljudje množično obiskujejo, da rezervirajo svoj profil, preverijo razprave in dobijo občutek, ali je vredno prenosa.

THREADS, NOV REKORDER?

To postavlja Threads v korak z imetnikoma naslova »najhitreje rastoča aplikacija, TikToku in ChatuGPT (slednji v pičlih dveh mesecih dosegel 100 milijonov uporabnikov).

Podobna rast se je zgodila pri Metini aplikaciji Messenger, potem ko je Facebook začel pozivati uporabnike, naj prenesejo ločeno aplikacijo, da bi ohranili niti sporočil. Aplikacija je pridobila 300 milijonov novih uporabnikov v prvih 6 mesecih.

VIR: MM