Vrednost mnogih blagovnih znamk je ogrožena, ker njihovo komuniciranje trajnostnih praks ni usklajen z dejansko aktivnostjo (greenwashing).

Vrednost mnogih blagovnih znamk je ogrožena, ker njihovo komuniciranje trajnostnih praks ni usklajen z dejansko aktivnostjo (greenwashing).

Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina
Raziskava vodilnega podjetja za vrednotenje blagovnih znamk Brand Finance razkriva, da je vrednost mnogih svetovnih blagovnih znamk neposredno ogrožena, ker dojemanje javnosti in deležnikov ni usklajeno z njihovimi realnimi trajnostnimi vzgibi.

Indeks dojemanja trajnosti
je bil prvič predstavljen na Svetovnem gospodarskem forumu v Davosu začetek leta, strokovnjaki so z njegovo pomočjo dokazali, da lahko podjetja pridobijo ali izgubijo na milijarde dolarjev z delovanjem ESG (environmental, social and corporate governance) in povezano komunikacijo.

DOJEMANJE IN RESNIČNOST NISTA VEDNO USKLAJENA

Podjetje Brand Finance je raziskalo, ali se zaznave o trajnosti s strani javnosti in deležnikov ujemajo z dejanskim stanjem posamezne blagovne znamke. Robert Haigh, direktor za strategijo in trajnost, je njihovo raziskavo komentiral: »Prikazali smo, da tam, kjer uspešnost presega dojemanje, obstaja priložnost za hitro ustvarjanje vrednosti z učinkovitejšim sporočanjem o trajnostni zavezanosti blagovne znamke. Kjer pa dojemanje presega uspešnost, je zaradi potencialnih negativnih reakcij vrednost znamke v nevarnosti.«

TESLA V NAJVEČJI NEVARNOSTI

Po raziskavi Brand Finance je najbolj na tapeti Tesla, ki lahko izgubi več kot 4,1 milijarde ameriških dolarjev, medtem ko ima Microsoft najvišjo vrednost pozitivne vrzeli, in sicer 1,5 milijarde dolarjev.

VIR: MM