Umetna inteligenca prodira na vsa področja delovanja družbe, še zlasti pri ponudnikih informacijskih rešitev, podjetje Kyndryl je v tem segmentu največji.
Kyndryl je največji ponudnik IT-infrastrukturnih storitev na svetu, in je ta mesec napovedal, da je na voljo Kyndryl Konzola za podatke in umetno inteligenco (Data and AI Console). Njihova nova rešitve, ki integrira operacije s podatki in strankam zagotavlja boljši in lažji način pretoka podatkov in njihovo zanesljivo dostavo, kar omogoča hitrejše in bolje obveščene poslovne odločitve. Rešitev, ki temelji na podatkih, razširja in povečuje preglednost in vpoglede, izboljša njihovo upravljanje in pomaga pri prepoznavanju nepravilnosti in varnostnih groženj.
Ker se stranke trudijo postati bolj usmerjene v podatke, je Kyndryl Data in AI konzola zgrajena z odprto arhitekturo, ki se lahko integrira v obstoječe tehnološko okolje strank, izkoristi že obstoječe naložbe in še naprej podpira modernizacijo.
“Organizacije želijo več uporabljati vpoglede v podatke pri sprejemanju odločitev, in Kyndryl Data in AI konzola pomaga uresničiti to željo,” je dejal Nicolas Sekkaki, vodja globalne prakse za aplikacije, podatke in umetno inteligenco pri Kyndryl. Kyndryl Data in AI konzola jim omogoča bolj učinkovito delovanje, saj lahko enotno vidijo svoje podatke – in njihov rodovnik in življenjski cikel – preko ene same rešitve. Funkcionalnost konzole omogoča organizacijam, da lahko sedaj spremljajo in upravljajo svoje podatke od trenutka ustvarjanja do časa uporabe in dobijo podporo pri proaktivnem zmanjševanju tveganj za podatke ter izboljšanju upravljanja podatkov z napovedovanjem nepravilnosti in incidentov podatkov. Konzola organizacijam omogoča, da imajo kataloge podatkov, avtomatizirano označevanje in možnost sledenja rodovniku podatkov torej poti, ki jo podatek opravi od njegovega izvora do njegove uporabe, kar zagotavlja celotnemu podjetju dostop do visokokakovostnih podatkov ter izboljšuje zanesljivost in zaupanje.