Sodelovanje blagovnih znamk z uveljavljenimi vplivneži je z leti postalo eden izmed glavnih stebrov na področju oglaševanja in promocije produktov.

To velja tudi za živilske trgovine, ki za promocijo skrbijo z izpostavljanjem prehranskih izdelkov na družbenih omrežjih priljubljenih obrazov. Takšen je tudi primer sodelovanja podjetja Lidl Slovenija s kulinaričnim vplivnežem Sašo Šketo, ki za Lidlova družbena omrežja redno ustvarja hitre in slastne recepte. Sašova ekipa, ki deluje pod imenom SKETA media, se ukvarja tudi z razvojem novih receptov (t. i. recipe development), s čimer uspešno sodelujejo z različnimi mednarodnimi podjetji.

Foto in video vsebine, ob katerih se pocedijo sline
Očesu privlačne vsebine nastajajo v kulinaričnem studiu, v katerem pripravljajo, fotografirajo in stilirajo jedi ter ustvarjajo video posnetke za YouTube kanal SKETA.si, ki tedensko doseže več kot 20.000 ogledov. Objave na spletni strani in družbenih omrežjih Facebook in Instagram pa niso pritegnile zgolj praznih želodcev, temveč tudi naročnike, za katere Sašo v studiu preizkuša nove recepte in snema vsebine.

Množica receptov za vse okuse
Z beleženjem receptov na spletnih straneh sketa.si in presno.si se Sašo Šketa ukvarja že več kot dvanajst let, prepoznaven pa je postal po udeležbi v resničnostnem šovu MasterChef Slovenija leta 2017. Potem ko se je pred nekaj leti podal v svet podjetništva, je izdal že pet kuharskih knjig in objavil nepregledno število receptov, vse od tradicionalnih jedi do prefinjenih presnih, veganskih in LCHF specialitet.

Kuharski knjigi za odlične, hitro pripravljene obroke
Lani sta izšli veganska kuharica Repa in krompir s klasičnimi slovenskimi jedmi v rastlinski preobleki ter knjiga enostavnih receptov za vsak dan Dobra hitra hrana, ki je z idejami za hitra kosila, malice, vegetarijanske in mesne jedi, solate, dobrote na žlico, prigrizke in sladice odlična popotnica v času, ko veliko ljudi dela od doma in si doma tudi pripravlja obroke.

PR: IPPR