Kratek opis akcije: Osrednji element kampanje so priljubljeni junaki Kou Kou, dobro poznani iz filmov Universal Studios, ki bodo letošnje poletje otroke spremljali na brisačah za plažo in barvitih tetovažah.
Kratek opis akcije: Osrednji element kampanje so priljubljeni junaki Kou Kou, dobro poznani iz filmov Universal Studios, ki bodo letošnje poletje otroke spremljali na brisačah za plažo in barvitih tetovažah. »Plaža, tetovaža, obalna straža ... izhodišča, iz katerih se zagotovo rodi poletni hit? In se tudi je: Ku-ku otroški hit poletja 2024. Kampanja deluje kot živahen in barvit videospot mlade plesne skupine. Za komunikacijo smo ustvarili kratko pesmico, ki gre hitro v uho, in enostavno koreografijo, ki jo lahko spremljate v televizijskih in digitalnih oglasih,« pravijo snovalci akcije.
Barviti risani junaki plešejo na zunanjih oglasih, v otroških revijah, na družbenih omrežjih in drugih lastnih kanalih znamke Tuš, »Ku-ku« pesmica pa odzvanja tudi na radiu.
S kampanjo so želeli pritegniti pozornost najmlajših, ujeti predpoletno veselje in staršem predstaviti Tušev novi program zvestobe, kjer z nakupi zbirajo brezplačne tatuje in nalepke za popust na brisače z junaki Kou Kou.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, splet, družbena omrežja, radio, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Maša Šolinc, Danijela Lakičevič, Nika Brodnik, Valerija Jakopič in Katjuša Vuga
Kreativna direktorica in tekstopiska: Eva Gradišnik
Oblikovalca: Lucija Pale Povalej in Matija Primc
Vodja projekta: Lina Gorjup
Filmska produkcija: chili films
Izvršni producent: Timotej Lampe Ignjić
Producentka: Valentina Prešeren
Režiser: Martin Draksler
Pomočnik režiserja: Darko Sintič
Medijska agencija: Media Publikum
VIR: MM