Kotányi v svoji novi oglaševalski akciji ugotavlja, da Slovenci (močno) ljubimo odlično hrano. Hkrati nas je izzval, da svoje najljubše jedi začinimo malo drugače.

Kotányi v svoji novi oglaševalski akciji ugotavlja, da Slovenci (močno) ljubimo odlično hrano. Hkrati nas je izzval, da svoje najljubše jedi začinimo malo drugače.

»Dolenjci ljubijo drobnjak, Primorci šetraj in Mariborčani kurkumo. Pri Kotányiju smo naše vsakdanje izbire začimb obrnili na glavo in naglasili, da je čas, da okusu dodamo nekaj več. Vse od žafrana, limonine lupinice pa do začimbne mešanice za piščanca,« pravijo in dodajajo, da so drzne Kotányi začimbe obvezen del vsake jedi.
/

/
/

V kulinaričnem ljubezenskem oglasu se tudi sprašujejo, ali je mogoče, da se ljubita oboževalec pikantnega in slanega in ali se lahko ljubitelj rožmarina zagleda v ljubiteljico bazilike. Iskalci ljubezni in dobre hrane so svoje sorodne duše (v kuhinji in v življenju) lahko iskali tudi preko oglasnih desk v prodajalnah Spar.

/


Vporedno z oglaševalsko akcijo je potekala še kampanja z vplivneži, v kateri so sodelovali ustvarjalci vsebin iz različnih koncev Slovenijie. Med njimi sta bili Primorka Sara Rutar in Dolenjka Eva Ahačevčič Pakiž, ki sta vsaka na svoj način predstavili tradicionalne recepte z začimbami Kotanyi.
/


VIR: MM - Marketing Magazin