Navijači Luke Dončića in njegovega kluba Dallas Mavericks si bodo včerajšnjo tekmo (poleg zmage nad Sacramento Kings) zapomnili tudi po slovenskem večeru »I feel Slovenia night«


Košarkarska tekma »I feel Slovenia night«


Košarkarska tekma »I feel Slovenia night« športno dvorano v Dallasu obarvala v slovensko zeleno

Navijači Luke Dončića in njegovega kluba Dallas Mavericks si bodo včerajšnjo tekmo
(poleg zmage nad Sacramento Kings) zapomnili tudi po slovenskem večeru »I feel Slovenia night« in zeleno obarvani dvorani American Airlines Centra. V partnerstvu več slovenskih institucij, med drugim tudi Slovenske turistične organizacije (STO) s košarkarskim klubom Dallas Mavericks je bila ob tekmi med domačim klubom in kalifornijskim moštvom Sacramento Kings izvedena vrsta promocijskih aktivnosti za izpostavitev znamke I feel Slovenia in povečanje prepoznavnosti Slovenije kot turistične in gospodarske destinacije na ameriškem trgu. V aprilu sledi še poslovna konferenca »Texas Feels Slovenia« z delavnico slovenskega turizma.

V soboto, 5. marca, je v American Airlines Center dvorani v Dallasu ob domači tekmi moštva Luke Dončića pod sloganom I FEEL SLOVENIA night  potekala predstavitev Slovenije kot države ter turistične in gospodarske destinacije. Ryan Mackey, podpredsednik korporativnih sponzorstev pri ekipi Dallas Mavericks je ob tem izpostavil: »Resnično verjamem, da smo s skupnimi prizadevanji Slovenijo in znamko “I feel Slovenia” v Dallasu in Teksasu pozicionirali kot zeleno, kreativno in pametno gospodarsko in turistično destinacijo.«

Na in ob tekmi, na kateri sta se pomerila kluba Dallas Mavericks in Sacramento Kings iz Kalifornije, so bile izvedene številne promocijske aktivnosti z izpostavitvijo znamke »I feel Slovenia«. Športni dogodek je bil skozi vse kanale kluba Dallas Mavericks komuniciran kot »I feel Slovenia night«, znamka »I feel Slovenia« se je prikazovala in zavzela vse LED zaslone v dvorani na zgornjem, srednjem in spodnjem nivoju. Slovenijo kot turistično in gospodarsko destinacijo je STO v partnerstvu s Turizmom Ljubljana in SPIRIT Slovenija predstavila na promocijsko razstavnem prostoru v dvorani American Airlines Center, kjer so informatorji zainteresirani javnosti približali lepote Slovenije. Obiskovalcem tekme so bila na voljo atraktivna promocijska gradiva in navijaški rekviziti I FEEL SLOVENIA, ki so dvorano obarvali zeleno. Tudi med tekmo so bile izvedene številne promocijske aktivnosti. Gledalci so lahko med polčasom spremljali nastop svetovno znanih akrobatov iz Slovenije Dunking Devils, navijali z ljubljanskim Zmajčkom, spoznavali Slovenijo v kvizu in si ogledali kratke promocijske filme z lepotami Slovenije. Obiskovalci so tako ob navijanju za ekipo Luke Dončića lahko tudi zares spoznali in začutili Slovenijo. Slovensko obarvana tekma med moštvi iz Teksasa in Kalifornije je preko televizijskega prenosa v Dallasu in Sacramentu dosegla veliko število ameriških ljubiteljev košarke.

Ilona Stermecki, mag. mark. in prod., v.d. direktorice STO: »Slovenija na ameriškem trgu postaja vse bolj prepoznavna destinacija, tudi po zaslugi košarkarskega asa Luke Dončića, ki blesti v barvah Mavericksov iz Dallasa. STO je v sodelovanju s partnerskimi institucijami prepoznala priložnost, ki jo partnerstvo z NBA klubom Dallas Mavericks prinaša za krepitev prepoznavnosti države, njenega gospodarstva in turizma. Sodelovanje z Dallas Mavericks sovpada tudi z osrednjo dvoletno promocijsko tematiko slovenskega turizma, to je produkt aktivnih počitnic in športnega turizma. Ameriški turisti Slovenijo prepoznavajo kot butično zeleno destinacijo, cenijo njeno raznolikost, izjemne naravne danosti in bogato kulturno dediščino, vse bolj pa Slovenija med ameriškimi gosti pridobiva na ugledu tudi kot odlična destinacija za ljubitelje gastronomije. Nadejamo se, da bomo s promocijskimi aktivnostmi ob tekmi kot tudi s poslovno konferenco v aprilu nadalje krepili ugled in poznavanje Slovenije med ameriško splošno in strokovno turistično javnostjo.«

Izjavi mag. Petre Stušek, direktorice Turizma Ljubljana, in Vida Habjana, vodje Sektorja za spodbujanje tujih investicij na SPIRIT Slovenija, ter več informacij o dogodku je na voljo v medijskem središču . 

PR - STO