Ob svetovnem dnevu živali, ki ga obeležujemo danes, v Lidlu Slovenija končujejo letošnje dejavnosti v sklopu svojega tradicionalnega dobrodelnega projekta Koraki za tačke.
Skupaj s partnerjema, portalom Pes moj prijatelj in Zavodom Naš kuža, številnimi zavetišči ter društvi za zaščito živali po Sloveniji so minuli mesec z različnimi aktivnosti zbirali hrano za brezdomne živali, ozaveščali o bolj odgovornem lastništvu ter iskali nove domove za živali v zavetiščih. Z aktivacijo uporabnikov na družbenih omrežjih ter dejavnostmi v interni javnosti so zbrali kar za dve toni in pol hrane.
Letošnji projekt Koraki za tačke so v Lidlu Slovenija začeli že poleti in sicer so na svojih družbenih omrežjih imeli pravo "Pasje vročo debato", kjer so lastnike živali opozarjali na nevarnosti, ki jih s sabo prinesejo visoke poletne temperature. V septembru pa so nato, že sedmo leto zapored, pripravili projekt Koraki za tačke, za dobrobit (brezdomnih) živali. Osrednja tematika so bili starejši psi in mačke, t. i. seniorčki, ki se iz različnih razlogov v zavetišču pogosteje znajdejo in nato najdlje čakajo na svoj dom.
Zbrali kar dve toni in pol hrane za brezdomne živali
Posebno pozornost so starejše živali dobile tudi na Lidlovih družbenih omrežjih, kjer so bile aktivnosti poleg ozaveščevanja namenjene aktivnemu zbiranju donacij hrane. S prikupnimi posnetki so ustvarili »reel« posnetke, v katerih so zavetiški psi in mačke iz največjega slovenskega zavetišča za zapuščene živali v Ljubljani, 'povedali' svojo zgodbo in povabili k donaciji. Njihovemu pozivu so se pridružili številni ljubitelji živali in tako širili sporočilo odgovornega lastništva. V času aktivacije so zbrali kar 19.970 delitev na Instagramu. Z vsemi internimi in eksternimi aktivacijami v septembru so v Lidlu Slovenija za brezdomne živali zbrali kar dve toni in pol hrane. Hrano bodo donirali Zavodu Naš kuža, kjer jo bodo nato razdelili med društva za zaščito in pomoč brezdomnim živalim.
»Vsako leto se z določeno tematiko osredotočimo na določeno problematiko in jo nagovorimo. Z dobrodelnim projektom smo letos ozaveščali, izobraževali in zbirali hrano. Vse to pa ne bi bilo mogoče brez naših zaposlenih, kupcev in vseh, ki nas spremljajo na naših družbenih omrežjih. Zato iskrena hvala za vsak všeček, komentar, delitev in donirano hrano, saj bomo prav z vašo pomočjo razveselili brezdomne tačke. Še posebej pa smo veseli, da sta tekom akcije, dve izmed štirih izpostavljenih brezdomnih živali dobile nov dom,« so povedali v Lidlu Slovenija.
Tudi letos so v trgovine postavili zbiralne košare za zbiranje hrane za brezdomne živali. Na kreativah sta bila nekdanja zavetiščnika kuža Franko in maček Oreo. Zbrane donacije so neposredno prevzele lokalne organizacije, ki skrbijo za zavetiščne živali po vsej Sloveniji. Prav tako so komunikacijsko podprli tudi SMS-linijo TACKE5 na 1919. Vsa zbrana sredstva bo Zavod Naš kuža namenil organizacijam za zaščito in pomoč brezdomnim živalim.
PR: Lidl