Marles nadaljuje prenovo blagovne znamke. Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev na Sejmu Dom sledi še oglaševalska akcija.

Marles nadaljuje prenovo blagovne znamke. Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev na Sejmu Dom sledi še oglaševalska akcija.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, kampanja v ospredje postavlja najrazličnejše plati doma, ki jih združuje vsem dobro znan občutek, ki ga lahko pričara zgolj lasten dom. »Po predstavitvi nove strateške usmeritve podjetja in podobe blagovne znamke Marles zdaj s komunikacijsko kampanjo naslavljamo širšo javnost. V čustvenem televizijskem oglasu želimo gledalce popeljati skozi vsakodnevne zgodbe lastnikov, s katerimi smo želeli prikazati občutke bivanja in lepoto lastnega doma. Uvodni fazi grajenja podobe sledi izpostavitev Marlesovih ključnih prednosti. V tem primeru možnost popolne individualizacije lesenega montažnega objekta, njegova trajnostna zasnova in izstopajoč funkcionalen dizajn,« pojasnjujejo na Marlesu.

Elementi akcije:
televizijsko, zunanje, tiskano in digitalno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnici naročnika:
Melanja Korošec in Nika Bratović

Vodja projekta v agenciji:
Špela Frešer

Kreativna direktorica in tekstopiska:
Žana Vlaisavljević

Umetniški direktor:
Dejan Miletič

Oblikovalka:
Tjaša Pogorevc

Fotograf:
Iztok Medja

Produkcijska hiša:
Bright Visuals

Režiser:
Blaž Švent

Medijski agenciji:
Omnicom Media Group in Starcom

Trajanje akcije:
od 1. do 30. junija 2024

VIR: MM