Marles nadaljuje prenovo blagovne znamke. Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev na Sejmu Dom sledi še oglaševalska akcija.
Marles nadaljuje prenovo blagovne znamke. Po nedavni predstavitvi nove strategije podjetja, prenovljene podobe blagovne znamke in prenovljenih arhitekturnih rešitev na Sejmu Dom sledi še oglaševalska akcija.
Kratek opis akcije: Kot pravijo, kampanja v ospredje postavlja najrazličnejše plati doma, ki jih združuje vsem dobro znan občutek, ki ga lahko pričara zgolj lasten dom. »Po predstavitvi nove strateške usmeritve podjetja in podobe blagovne znamke Marles zdaj s komunikacijsko kampanjo naslavljamo širšo javnost. V čustvenem televizijskem oglasu želimo gledalce popeljati skozi vsakodnevne zgodbe lastnikov, s katerimi smo želeli prikazati občutke bivanja in lepoto lastnega doma. Uvodni fazi grajenja podobe sledi izpostavitev Marlesovih ključnih prednosti. V tem primeru možnost popolne individualizacije lesenega montažnega objekta, njegova trajnostna zasnova in izstopajoč funkcionalen dizajn,« pojasnjujejo na Marlesu.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje, tiskano in digitalno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnici naročnika: Melanja Korošec in Nika Bratović
Vodja projekta v agenciji: Špela Frešer
Kreativna direktorica in tekstopiska: Žana Vlaisavljević
Umetniški direktor: Dejan Miletič
Oblikovalka: Tjaša Pogorevc
Fotograf: Iztok Medja
Produkcijska hiša: Bright Visuals
Režiser: Blaž Švent
Medijski agenciji: Omnicom Media Group in Starcom
Trajanje akcije: od 1. do 30. junija 2024
VIR: MM