Tako pravi Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija in predavateljica na Londonski šoli za odnose z javnostmi (LSPR).

Marca 2023 se bo v okviru LSPR Slovenija začela uriti že 29. generacija udeležencev. Presek diplomantov LSPR po 24-ih letih, odkar ta izobraževalni program s področja komuniciranja poteka v Sloveniji, kaže, da se nanj prijavljajo tisti z dolgoletnimi širokimi izkušnjami, pa tudi posamezniki, ki v podjetju ali organizaciji delujejo na določenem področju, recimo internem ali produktnem komuniciranju, a želijo svoje znanje še razširiti. Kaže tudi, da imajo udeleženci, ne glede na svoje predznanje in izkušnje, izzive, kako načrtovati in ovrednotiti svoje delo. 


»NAČRTOVANJE ODNOSOV Z JAVNOSTMI JE KLJUČNEGA POMENA«

 »Načrtovanje odnosov z javnostmi je ključnega pomena za oblikovanje jasne komunikacijske poti organizacije – kaj želimo komunicirati, komu, zakaj, kaj želimo s komunikacijo doseči … Brez načrtovanja gre namreč zgolj za streljanje v prazno z upanjem, da bomo s katerim od svojih sporočil dosegli ciljno skupino, ki jo želimo,« pravi Tina Cipot. Komunikacijske aktivnosti morajo po njenem mnenju temeljiti na strukturirani, na podlagi raziskav in analiz oblikovani strategiji, z zastavljenimi merljivimi cilji in jasno oblikovanimi sporočili. Na LSPR se bodo v modulu načrtovanja odnosov z javnostmi lotili zakonitosti priprave načrta, spoznali potrebne gradnike načrtovanja odnosov z javnostmi in se lotili tudi praktičnih primerov.

Na vprašanje, katere so najpogostejše napake, ki jih pri načrtovanju odnosov z javnostmi praktiki običajno delajo, Cipotova odgovarja: »Ker analiza in raziskovanje morda ne zvenita najbolj kreativno, se jim praktiki pogosto ne posvetijo dovolj. Prav tako je potrebno poznati razliko med komunikacijsko strategijo organizacije in  komunikacijskim načrtom, med rezultati komuniciranja in učinkom naše komunikacije, čemur žal ni vedno tako. Čas, ki ga bomo namenili temu, da na pravilen način oblikujemo in načrtujemo odnose z javnostmi, se nam bo povrnil v uspešnejši, učinkovitejši komunikacijski zgodbi.«

Zanimalo nas je še, za koga je LSPR po njenem mnenju primeren in zakaj bi ga priporočila. Kot pravi, si morajo vsi praktiki v odnosih z javnostmi stalno prizadevati za razvoj svojih kompetenc, se prilagajati trendom v komuniciranju, pojavljanju novih kanalov, novim zahtevam in pričakovanjem svojih ciljnih javnosti, obenem pa je nujno, da najprej poskrbijo, da so jim jasni temelji stroke in njihovega dela. »Le tako bomo lahko kot komunikatorji podprli prizadevanja podjetja, organizacije, in pomagali graditi uspeh ter ugled v javnosti,« je prepričana.

VIR: MM