Partnerstvo jubilejne, desete sezone šova Masterchef in podjetja Spar Slovenija so v agenciji AV studio pospremili z »okusnima« oglaševalskima akcijama.

Partnerstvo jubilejne, desete sezone šova Masterchef in podjetja Spar Slovenija so v agenciji AV studio pospremili z »okusnima« oglaševalskima akcijama.

Prva predstavlja partnerstvo šova Masterchef s sloganom »Kuhajte kot Masterchef«, druga pa akcijo zbiranja točk zvestobe za uradno posodo šova. Ker zaradi licenčnih pogojev šova Masterchef niso smeli omenjati skupaj s posodo Rosmarino, so prilagodili slogan v Kuhajte kot najboljši – saj ravno s to posodo in noži kuhajo tudi tekmovalci v enem od najbolj gledanih  resničnostnih šovov pri nas.

Prav tako na šov Masterchef namiguje tudi televizijski oglas za posode in nože Rosmarino, v katerem (retorično) povprašajo gledalce, kdo bo zmagovalec priljubljenega kuharskega šova v Sloveniji. Odgovor: »Ne vemo. Vemo pa, da uporablja posodo Rosmarino in japonske nože Rosmarino Raikuri.«

Kot pravi Lidija Rakuša, direktorica marketinga v podjetju Spar Slovenija, partnerstvo s šovom Masterchef vidijo kot priložnost, da tako tekmovalci kot gledalci izkusijo širino in kakovost ponudbe v Sparu. »Zato smo ponosni, da kulinaričnh podvigov šova ne podpira le izvrstna hrana naše trgovine, temveč tudi posoda in noži. Tako zaokrožimo zgodbo Spara kot ponudnika celostne izkušnje vrhunske Masterchef kulinarike,« pravi.


V MASTERCHEFU PRIČAKUJEMO VRHUNSKE KROŽNIKE

Tako kot tekmovalci pri Masterchefu si tudi ustvarjalci komunikacije prizadevajo, da vselej presenečajo s svojimi stvaritvami. Pri akciji, ki predstavlja partnerstvo Masterchefa, so Sparov logotip postregli kar na krožniku in ga smiselno pripravili kot vrhunsko jed. »Hrana je ena od prvinskih oblik komunikacije, zato se ponuja kot prava vizualna izbira za komunikacijo Sparovega partnerstva s šovom Masterchef. Logotip Spara pa na krožniku deluje presenetljivo mamljivo in se ga ne bi branil niti na krožniku vrhunske restavracije,« pravi Gašper Štern, umetniški direktor v agenciji AV studio.

Robert Bohinec
, kreativni direktor v AV studiu, dodaja, da s komunikacijama nagovarjajo predvsem kuharske navdušence in/ali ljubitelje šova Masterchef: »Zato ne smemo ustaviti strastne kuharske izkušnje šova, temveč jo nadgraditi. Pri komunikaciji partnerstva Masterchef zato ekskluzivno vabimo k ogledu svežega recepta šova v aktualnem Sparovem letaku, pri komunikaciji uradne posode šova pa k temu, da tudi gledalci lahko kuhajo s prav takšno opremo kot najboljši tekmovalci.«


KREATIVNO SERVIRANI OGLASI

Ker posoda Rosmarino Hexapro omogoča izvrstno praženje, so to izkoristili v komunikaciji, ter se poigrali s črkami oziroma zapisom zvoka cvrčanja tako v zunanjem kot radijskem oglaševanju. »Tako na sveže zapečen način sporočamo, da hrana v tej posodi še posebej dobro cvrči,« pravijo.


In ker so noži Rosmarino Raikuri znani po izredno preciznem rezanju, so se v zunanjem in radijskem oglaševanju poigrali z odrezanimi črkami. Pri zunanjem oglaševanju so izkoristili prostor med plakati, ki simulira natančno sesekljane zloge imena hrane. Radijski oglas pa so posneli tako, da so studijsko odrezali zvok pri naštevanju zlogov jedi.


»Če tekmovalci v šovu želijo pridobiti pozornost sodnikov, morajo jedi ustvariti za kanček bolj izvirno od konkurence. Slednjega smo se držali tako pri komunikaciji partnerstva šova kot tudi pri promocijski akciji zbiranje točk zvestobe. Upamo, da nam je uspelo in da 'gremo na balkon',« zaključi Nataša Purgaj, vodja projektov v marketingu v podjetju Spar Slovenija.

VIR: MM