Na Lidlovih policah bodo kupcem od julija naprej ponujali kumare, solatne bučke in jajčevce.
Na Lidlovih policah bodo kupcem od julija naprej ponujali kumare, solatne bučke in jajčevce.
Komenda, 12. julij 2023 – Tokratna sezona Lidlove Lojtr'ce domačih je na Lidlovo tržnico sadja in zelenjave pripeljala kar 10 novih dobaviteljev, med njimi tudi Kmetijo Bučar iz Velikega Mlačevega pri Grosuplju. Več kot osem hektarjev velika kmetija omogoča pridelavo pestre in bogate izbire zelenjave, na Lidlovih policah pa bodo kupcem od julija naprej ponujali solatne kumare, bučke in jajčevce.
Kmetija Bučar: naravi prijazna predelava
Kmetija Bučar leži v vasi Veliko Mlačevo pri Grosuplju, kjer že od leta 1990 pridelujejo zelenjavo. Kmetija obsega dobrih osem hektarjev obdelovalnih površin, od tega en hektar zasedajo rastlinjaki, v katerih pridelujejo različne vrste zelenjave. Pridelava je naravi prijazna, ključna pa je tudi dobra kmetijska praksa.
Zato pozdravljajo projekt Občine Grosuplje, ki želi oskrbo prehranjevanja otrok in starejših občanov z lokalno prehrano razširiti na vse javne zavode: »V lokalno skupnost sem vpet na različne načine - 15 let kot predsednik gasilcev, 12 let kot predsednik Strojnega Krožka Kmetovalec, član mnogih društev in še kaj,« pravi Ivan Bučar, vodja kmetije Bučar, ki s sodelovanjem v različnih projektih na lokalni ravni verjame, da je prihodnost kmetijstva svetla.
Sodelovanje z Lidlom: lokalno, sezonsko in naravno – le najboljše za kupca
Zaradi ogromnega potenciala in želje po novih izzivih so se odločili, da se prijavijo na Lidlovo Lojtr’co domačih. Ta je letos potekala malce drugače, saj je letošnje povabilo k razpisu temeljilo na sadju in zelenjavi. Cilj je bil obogatiti ponudbo na Lidlovi tržnici ter kupcem ponuditi še več lokalno pridelanega sadja in zelenjave. Vsem zmagovalcem Lidl Slovenija krije tudi stroške pridobitve certifikata GlobalG.A.P., ki ga sicer zahtevajo od vseh svojih dobaviteljev sadja, zelenjave in cvetja.
Največja želja Kmetije Bučar je bila najti resnega poslovnega partnerja, ki bi razumel, da je zelenjava živa stvar. V to zgodbo pa verjamejo, saj zaupajo uveljavljeni mednarodni trgovski verigi, kot je Lidl Slovenija. »Predvsem pričakujemo korektno sodelovanje in upamo, da dosežemo nove kupce, saj je lokalna in sezonska zelenjava najbolj pomembna prav zanje,« dodaja Bučar, ki ima ob dejstvu, da je v Sloveniji samooskrba z zelenjavo pod 10 odstotki, visoka pričakovanja. Kupci se vse bolj zavedajo pomena lokalnega in sezonskega prehranjevanja, na trgu se trendi zelo hitro spreminjajo, zato je v prvi vrsti treba slediti predvsem željam in potrebam kupcev.
Sveža sezona Lidlove Lojtr'ce domačih
S projektom, ki ga izvajajo že sedem sezon, želijo v Lidlu Slovenija povečati prepoznavnost lokalnih pridelovalcev, ki iz slovenske prsti in na podlagi lastnega znanja ustvarjajo domače pridelke in izdelke. Na Lidlovih policah se je tako v vseh teh letih skupno predstavilo že več kot 250 vrhunskih slovenskih butičnih izdelkov.
Več informacij o projektu Lojtr'ca domačih si lahko preberete tukaj.
VIR: Lidl Slovenija