Prejeto priznanje Red Dot za smernice korporativnega oblikovanja odraža prizadevanja Kie, da z oblikovanjem predstavi svoje vrednote in kupcem zagotovi edinstvene izkušnje.

Korporacija Kia je s prejetim priznanjem "Zmagovalec" za smernice korporativnega oblikovanja ponovno potrdila svojo konkurenčno prednost. "Kia CI Guideline" je oblikovalski priročnik za dosledno komuniciranje celostne podobe s strankami po svetu v skladu z novo usmeritvijo in strategijo znamke. Domiselne smernice opisujejo oblikovne elemente znamke, kot so logotip, slogan in pisava. Od ponovnega zagona blagovne znamke lani se Kia hitro premika v prihodnost z namenom, da postane "ponudnik rešitev za trajnostno mobilnost".

Tri korejske sestrske znamke iz Hyundaijeve avtomobilske skupine ꟷ Kia, Genesis in Hyundai Motor ꟷ so tokrat prejele kar 8 oblikovalskih nagrad Red Dot, med drugim dve najprestižnejši nagradi 'najboljše od najboljših' (‘Best of the Best’) in šest nagrad 'Zmagovalec' (‘Winner’), ki jih je na letošnjem dogodku Red Dot Award: Brand & Communication Design 2022, gostilo nemško oblikovalsko središte Severnega Porenja in Westfalie.

PR: KIA