Na posebni konvenciji trgovcev in zastopnikov v Berlinu, ki je potekala od 29. do 30. maja, je Kia zbrala približno 2900 partnerjev iz 41 evropskih držav in jim predstavila nove poslovne priložnosti.
- Kia je v Berlinu od 29. do 30. maja gostila vseevropsko konvencijo trgovcev
- Kia trgovcem Kia iz celotne Evrope predstavi nove poslovne priložnosti in razširjeno ponudbo izdelkov z električnim pogonom
- Ključne točke: momentum, priložnost, vizija in Izkušnje so sestavni del tega, da Kia postane ponudnik trajnostnih mobilnostnih rešitev
Na posebni konvenciji trgovcev in zastopnikov v Berlinu, ki je potekala od 29. do 30. maja, je Kia zbrala približno 2900 partnerjev iz 41 evropskih držav in jim predstavila nove poslovne priložnosti. V VIP-okolju so predstavili novosti v ponudbi izdelkov znamke ter ključne podrobnosti o tem, kako Kia nadaljuje svojo drzno evolucijo, da bi postala ponudnik rešitev za trajnostno mobilnost. Dogodka so se udeležili vodilni predstavniki znamke Kia, med njimi Ho Sung Song, predsednik in izvršni direktor družbe Kia, Marc Hedrich, predsednik in izvršni direktor družbe Kia Europe, ter Karim Habib, izvršni podpredsednik in vodja globalnega oblikovalskega oddelka.
Na konvenciji pod geslom ‘It's #OurMove’ je bil poudarek na ključnih točkah Kiinega močnega momentuma (Momentum - nagrajena vozila in nadaljnji uspeh), priložnosti (Opportunity - novi izdelki, storitve in ponudba), vizije (Vision – namenska mobilnost in izboljšana povezljivost) ter izkušnje (Experience - čustvena privlačnost in posebne storitve znamke). Po uspehu vozila EV6, ki je prejelo nagrado za evropski avto leta (Car of the year) in najprestižnejšega modela EV9, Kia letos krepi svojo zavezanost elektrifikaciji v Evropi s predstavitvijo električnega kompaktnega SUV-ja EV3. To je del načrta znamke, da do leta 2026 zagotovi popolno ponudbo električnih vozil.
Na konvenciji pod geslom ‘It's #OurMove’ je bil poudarek na ključnih točkah Kiinega močnega momentuma (Momentum - nagrajena vozila in nadaljnji uspeh), priložnosti (Opportunity - novi izdelki, storitve in ponudba), vizije (Vision – namenska mobilnost in izboljšana povezljivost) ter izkušnje (Experience - čustvena privlačnost in posebne storitve znamke). Po uspehu vozila EV6, ki je prejelo nagrado za evropski avto leta (Car of the year) in najprestižnejšega modela EV9, Kia letos krepi svojo zavezanost elektrifikaciji v Evropi s predstavitvijo električnega kompaktnega SUV-ja EV3. To je del načrta znamke, da do leta 2026 zagotovi popolno ponudbo električnih vozil.
"Glede na ključno vlogo Evrope za Kiino globalno prodajo in strategijo elektrifikacije, bomo model EV3 v regiji predstavili letos“ je dejal Ho Sung Song, Kiin predsednik in izvršni direktor. „Po uspehu modelov EV6 in EV9 bo Kia EV3 dejavno vodila prehod na električna vozila. Svoja prizadevanja bomo usmerili v krepitev razvoja znamke Kia, v blagovno znamko, ki je osredotočena na stranke, s poudarkom na izboljšanju izdelkov in izkušenj strank, po katerih izstopamo."
Kia kot uveljavljena znamka v Evropi še naprej odločno nastopa na trgu in je leta 2023 po podatkih Evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) dosegla rekordno prodajo 572.297 vozil s 4,5-odstotnim tržnim deležem na področju osebnih vozil. Prodaja elektrificiranih vozil je presegla 217.000 primerkov, elektrificirani modeli pa zdaj predstavljajo 37,9 % Kiine prodaje. Poleg tega namerava Kia nadgraditi zagon zadnjih osmih let (2015-2023), v katerih se je prodaja povečala za 56 %, in do leta 2028 doseči letno prodajo 800.000 vozil s 5-odstotnim tržnim deležem, prodaja elektrificiranih vozil pa naj bi znašala do 85 %.
„Z našo drzno preobrazbo znamke lahko s ponosom rečem, da je Kia zdaj vodilni ponudnik rešitev trajnostne mobilnosti“ je dejal Marc Hedrich, predsednik in izvršni direktor Kia Europe. „Ta evolucija, ki jo poganja naša zavezanost k tem, da smo napredni, drzni in odgovorni, je sprožila pomembno rast in razvoj ter okrepila naš položaj v panogi za prihodnja leta.“
Možnosti za priložnosti
Kiina strategija za prihodnost je jasna: zadovoljiti povpraševanje na trgu s širitvijo polnilnega omrežja in nadaljnjo dodatno ponudbo novih električnih modelov z možnostjo izjemno hitrega polnjenja, kot tudi elektrifikacijo obstoječih modelov. Uvedba dodatnih inovativnih tehnologij, kot je dvosmerno polnjenje (V2G, V2L, V2H), bo to znamko usmerjala k dodajanju dodatne vrednosti celotni strankini izkušnji.
Kiina strategija za prihodnost je jasna: zadovoljiti povpraševanje na trgu s širitvijo polnilnega omrežja in nadaljnjo dodatno ponudbo novih električnih modelov z možnostjo izjemno hitrega polnjenja, kot tudi elektrifikacijo obstoječih modelov. Uvedba dodatnih inovativnih tehnologij, kot je dvosmerno polnjenje (V2G, V2L, V2H), bo to znamko usmerjala k dodajanju dodatne vrednosti celotni strankini izkušnji.
Vizija za uspeh
Skupaj s premikom k trajnostni mobilnosti je Kia pionir tudi pri oblikovanju in razvoju namenskih električnih vozil (PBV, purpose built vehicles), celostnih mobilnostnih rešitev, ki združuje namenu primerna električna vozila z naprednimi programskimi rešitvami in postavlja merila za prihodnjo mobilnost s pametnim pristopom do potreb strank. Kia prav tako postavlja standarde v industriji s ciljem prehoda v ponudnika rešitev trajnostne mobilnosti, ki bo do leta 2040 na novo opredelil transport po vsem svetu. Tako kot pri EV3 in EV9 bodo tudi vsa v prihodnje predstavljena električna vozila opremljena z 10 obveznimi trajnostnimi elementi, ki so reciklirani, biološko proizvedeni in brez kemikalij.
Skupaj s premikom k trajnostni mobilnosti je Kia pionir tudi pri oblikovanju in razvoju namenskih električnih vozil (PBV, purpose built vehicles), celostnih mobilnostnih rešitev, ki združuje namenu primerna električna vozila z naprednimi programskimi rešitvami in postavlja merila za prihodnjo mobilnost s pametnim pristopom do potreb strank. Kia prav tako postavlja standarde v industriji s ciljem prehoda v ponudnika rešitev trajnostne mobilnosti, ki bo do leta 2040 na novo opredelil transport po vsem svetu. Tako kot pri EV3 in EV9 bodo tudi vsa v prihodnje predstavljena električna vozila opremljena z 10 obveznimi trajnostnimi elementi, ki so reciklirani, biološko proizvedeni in brez kemikalij.
Kia izkušnja
Znamka se osredotoča na zagotavljanje zadovoljstva na vseh stičnih točkah potrošniške poti, ki je za Kio ključni diferenciator, saj nudi vozila, ki so čustvena, zanesljiva, praktična in povezana. Kia omogoča podporo strankam v realnem času za reševanje morebitnih težav z njihovim vozilom s pomočjo tehničnega servisnega centra. Nazadnje, Kia digitalizira tudi lastniško in vzdrževalno izkušnjo s storitvijo MyKia za stranke in MyService za trgovce.
Znamka se osredotoča na zagotavljanje zadovoljstva na vseh stičnih točkah potrošniške poti, ki je za Kio ključni diferenciator, saj nudi vozila, ki so čustvena, zanesljiva, praktična in povezana. Kia omogoča podporo strankam v realnem času za reševanje morebitnih težav z njihovim vozilom s pomočjo tehničnega servisnega centra. Nazadnje, Kia digitalizira tudi lastniško in vzdrževalno izkušnjo s storitvijo MyKia za stranke in MyService za trgovce.
VIR: KIA