Tovarna od leta 2025 z letno zmogljivostjo 150.000 vozil
Tovarna od leta 2025 z letno zmogljivostjo 150.000 vozil
Prinaša prilagodljivo proizvodnjo z uporabo pametnih inovacij, kot je učinkovita "celična metoda" proizvodnje
Skupina Hyundai Motor Group bo do leta 2030 med tremi največjimi proizvajalci električnih vozil na svetu
Kia je pred kratkim v svoji tovarni Hwaseong v korejski provinci Gyeonggi slovesno položila temeljni kamen za svojo novo tovarno, ki bo proizvajala namenska baterijska vozila (PBV, ang. purpose built vehicle).
Tovarna za električna namenska vozila (PBV) z letno zmogljivostjo 150.000 vozil
Kia bo vložila približno 1 bilijon wonov (cca 758 milijonov ameriških dolarjev) za nakup 99.000 hektarjev zemljišča, z množično proizvodnjo pa namerava pričeti v drugi polovici leta 2025. V prvem polnem letu namerava izdelati 150.000 vozil, pri čemer se bo proizvodnja lahko razširila v skladu s prihodnjimi tržnimi razmerami.
Kia bo vložila približno 1 bilijon wonov (cca 758 milijonov ameriških dolarjev) za nakup 99.000 hektarjev zemljišča, z množično proizvodnjo pa namerava pričeti v drugi polovici leta 2025. V prvem polnem letu namerava izdelati 150.000 vozil, pri čemer se bo proizvodnja lahko razširila v skladu s prihodnjimi tržnimi razmerami.
Nova tovarna PBV bo zgrajena kot okolju prijazna tovarna, ki bo uporabljala inovativne proizvodne tehnologije in hkrati zmanjšala emisije ogljika. Prizadevala si bo tudi za učinkovitost in inteligenco, s tehnologijami "E-FOREST", ki jih že uporabljajo v pametnih tovarnah Kia in Hyundai Motor, kot so digitalni proizvodni sistemi.
Tovarna prinaša prilagodljivo proizvodnjo z uporabo pametnih inovacij, kot je učinkovita "celična metoda" proizvodnje
Eden od inovativnih proizvodnih postopkov, ki se bo izvajal v novi tovarni PBV, je znan kot "celična metoda", omogoča pa proizvodnjo vozil na podlagi različnih zahtev strank.
Eden od inovativnih proizvodnih postopkov, ki se bo izvajal v novi tovarni PBV, je znan kot "celična metoda", omogoča pa proizvodnjo vozil na podlagi različnih zahtev strank.
Metoda celice je strategija postavitve procesa, ki združuje stroje ali delovne postaje, ki se uporabljajo za proizvodnjo podobnih izdelkov ali delov. Cilj celične metode je ustvariti učinkovitejši in prožnejši proizvodni proces z zmanjšanjem razdalje, ki jo morajo materiali in izdelki prepotovati med proizvodnjo. Pri celični metodi so stroji razporejeni tako, da se optimizira pretok materialov in izdelkov med delovnimi postajami, da čim bolj zmanjšajo zastoje in stroške ter povečajo produktivnost.
Najsodobnejši proizvodni sistem tovarne PBV združuje novo celično metodo s prvotnim transportnim sistemom za množično proizvodnjo, kar omogoča prilagodljivo proizvodnjo z večjim prilagajanjem različnih vrst izdelkov.
Človeku prijazna tovarna z nizkim ogljičnim odtisom in inovativnimi tehnologijami
Nova tovarna bo poleg tega zgrajena kot nizkoogljična, saj bo med postopkom lakiranja vozil uporabljala suho kabino, naravi prijazno lakirno metodo, z uporabo naravne svetlobe in racionalizacijo proizvodnega procesa pa bo emisije ogljika zmanjšala za približno 20 odstotkov v primerjavi z obstoječimi tovarnami.
Nova tovarna bo poleg tega zgrajena kot nizkoogljična, saj bo med postopkom lakiranja vozil uporabljala suho kabino, naravi prijazno lakirno metodo, z uporabo naravne svetlobe in racionalizacijo proizvodnega procesa pa bo emisije ogljika zmanjšala za približno 20 odstotkov v primerjavi z obstoječimi tovarnami.
Kia bo uporabila tudi inovativne tehnologije, kot so avtomatizacija naprav z uporabo strojnega učenja in umetne inteligence, avtomatizacija pregleda kakovosti lakiranja pod vozilom, avtomatizacija namestitve delov, kot so steklo, ime vozila in logotip podjetja, ter samodejna analiza podatkov o kakovosti meritev v realnem času za avtonomno popravljanje in namestitev karoserije vozila v realnem času.
Nova tovarna bo človeku prijazna, saj bo spodbujala avtomatizacijo pri težkih delih in nalogah, pri katerih je treba gledati navzgor, hkrati pa povečala občutek "odprtosti" in zmanjšala raven hrupa.
Množična proizvodnja električnih vozil v drugi polovici leta 2025
K
ia načrtuje, da bo prvi model SW (kodno ime modela) predstavljen leta 2025. Model bo srednje velik PBV in bo temeljil na platformi "eS", skateboard platformi za električna namenska vozila, ki omogoča prilagodljivo kombiniranje različnih vrst karoserij.
K
ia načrtuje, da bo prvi model SW (kodno ime modela) predstavljen leta 2025. Model bo srednje velik PBV in bo temeljil na platformi "eS", skateboard platformi za električna namenska vozila, ki omogoča prilagodljivo kombiniranje različnih vrst karoserij.
SW je bil razvit za izpolnjevanje različnih poslovnih zahtev, kot so dostava, prevoz na klic in storitve med podjetji (B2B), saj ima odlično nosilnost in prostorno notranjost.
Po predstavitvi srednje velikega vozila SW namerava Kia svojo paleto izdelkov razširiti na velika namenska vozila, ki se lahko uporabljajo za logistiko, dostavo sveže hrane, avtobuse ter mobilne pisarne in trgovine, pa tudi za majhna namenska vozila in srednje velike robotske taksije s tehnologijo avtonomne vožnje.
Leta 2030 med tremi največjimi proizvajalci električnih vozil na svetu
Na otvoritveni slovesnosti je skupina Hyundai Motor Group (HMG), ki jo tvorijo tri sestrske znamke Hyundai Motor, Kia in Genesis, predstavila tudi svoj cilj, da s skupno prodajo električnih vozil do leta 2030 postane eden od treh največjih proizvajalcev električnih vozil na svetu.Skupina je tudi napovedala, da namerava do leta 2030 znatno povečati letno proizvodnjo električnih vozil v Koreji na 1,51 milijona primerkov in na svetovni ravni na 3,64 milijona primerkov. Za uresničitev teh načrtov nameravata Hyundai Motor in Kia skupaj s podjetjem Hyundai MOBIS v Koreji v sektor električnih vozil vložiti približno 18 milijard USD.
Na otvoritveni slovesnosti je skupina Hyundai Motor Group (HMG), ki jo tvorijo tri sestrske znamke Hyundai Motor, Kia in Genesis, predstavila tudi svoj cilj, da s skupno prodajo električnih vozil do leta 2030 postane eden od treh največjih proizvajalcev električnih vozil na svetu.Skupina je tudi napovedala, da namerava do leta 2030 znatno povečati letno proizvodnjo električnih vozil v Koreji na 1,51 milijona primerkov in na svetovni ravni na 3,64 milijona primerkov. Za uresničitev teh načrtov nameravata Hyundai Motor in Kia skupaj s podjetjem Hyundai MOBIS v Koreji v sektor električnih vozil vložiti približno 18 milijard USD.
Leta 2030 bo imela skupina skupno 31 modelov električnih vozil, med katerimi ob koncu leta na evropske trge prihaja Kia EV9, luksuzni električni SUV s sedmimi sedeži.
Namen obsežne naložbe Skupine je nadgraditi korejski ekosistem električnih vozil in okrepiti vlogo Koreje kot središča inovacij v svetovni avtomobilski industriji prihodnosti. Pričakuje se tudi, da bo spodbudila uspešen krog domače proizvodnje električnih vozil, raziskav in razvoja, infrastrukture in s tem povezanih industrij.
VIR: KIA