Mladinska knjiga v novi komunikacijski akciji predstavlja najnovejše priročnike za osebno rast.
Mladinska knjiga v novi komunikacijski akciji predstavlja najnovejše priročnike za osebno rast.
Kratek opis akcije: V času, ko vsi iščemo dobre zgodbe, Mladinska knjiga z dvema priljubljenima ustvarjalcema vabi, naj na stežaj odpremo knjigo in se z vsako stranjo bolj približamo samemu sebi. Iz te ideje izvira tudi slogan akcije »Ker je moja zgodba tudi tvoja«. To sporočilo javnosti posredujeta David Zupančič, priljubljeni zdravnik, spletni vplivnež in avtor najbolj prodajanih knjižnih naslovov ta hip, ter Vida Igličar, večkrat nagrajena oblikovalka in ilustratorka, predvsem pa velika iskalka smisla in avtorica knjig Vse je v redu in 100 dni za boljšo mene. Davida in Vido povezuje sodelovanje pri oblikovanju obeh Davidovih uspešnic, Življenje v sivi coni in Znanost mirnega življenja, saj je Vida za obe knjigi oblikovala naslovnico. Krovno akcijo dopolnjuje spletna kampanja za aplikaciji Mladinska knjiga PLUS, s katero David Zupančič bralce vabi, naj si z aplikacijo olajšajo dolgo vožnjo z majhnimi otroki, si v eni minuti iz stresa ustvarijo mir ali brez težav spravijo 1000 knjig v en žep.
Elementi akcije: izložbe knjigarn, televizijski oglas, radijski oglas, digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, tiskani oglasi, gradiva na prodajnih mestih
Predstavnici naročnika: Irena Čebulj in Petra Novak
Vodja projekta: Andreja Žnidaršič
Kreativna direktorica: Saša Kovačič
Art direktorica: Andreja Žolger
Tekstopiska: Taja Martinčič
Oblikovalka: Sofia Pleško
Vsebinski marketing: Katarina Peterlin Mohorič
Družbeni mediji: Maja Vodan
Spletna stran: Luka Plečnik
Fotograf/ilustrator: Aleš Bravničar / Vida Igličar
Režiser: Aleš Bravničar
Produkcijska hiša: Booster Production
Trajanje akcije: 15. januar – 28. februar 2024
VIR: MM