Med najbolj izstopajočimi imeni letošnjega SEMPL-a, konference o medijskih trendih, ki se vrača po štirih letih odsotnosti, so ugledni tuji govorci.
Med najbolj izstopajočimi imeni letošnjega SEMPL-a, konference o medijskih trendih, ki se vrača po štirih letih odsotnosti, so ugledni tuji govorci.
Med njimi so poslovni guru in vizionar Max Mckeown, izjemen poznavalec digitalnega okolja Alastair Banks ter strokovnjaka za vedenjski marketing Richard Shotton in Dalibor Šumiga, med slovenskimi pa bosta največ pozornosti zagotovo pritegnila ljubljanski župan Zoran Janković in Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in A1 Srbija.
Rdeča nit letošnjega SEMPL-a je skok iz povprečja in v tem duhu bodo organizatorji na dveh odrih v Grand hotelu Bernardin v Portorožu 19. in 20. oktobra 2023 združili velika imena iz sveta marketinga, medijev in vodenja, ki jim je skupno prav to: v ničemer niso povprečni. Tako vam bo Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in A1 Srbija, v VIP Talku postregel s številnimi nasveti, priporočili in lekcijami o utiranju novih poslovnih poti, doseganju zavidljivih rezultatov, implementaciji novih tehnologij in prihodnosti medijev.
Z MOČNIM KOMUNICIRANJEM DO MOČNE MESTNE ZNAMKE
Oder SEMPL-a bo počastil tudi Zoran Janković, župan Mestne občine Ljubljana, ki bo v pogovoru z novinarko Petro Kovič, spregovoril o tem, kako je kot župan prestolnice vzpostavil nove temelje komuniciranja z občani, internega komuniciranja z zaposlenimi kot tudi na področju odnosov z mediji in drugimi javnostmi. Vse to je prispevalo h gradnji močne blagovne znamke »najlepšega mesta na svetu«.
TURBULENCE, KI SO PRETRESALE MEDIJE V ZADNJIH PETIH LETIH
SEMPL bosta sicer odprla Zoran Savin, direktor IAB Slovenija in samostojni svetovalec za Digitall.si, in Mitja Tuškej, strateg in partner pri Formitas Group, ki se bosta posvetila zadnji medijski petletki, ki je bila izjemno turbulentna, in v tem duhu predstavila ključne trende v slovenskem medijskem prostoru, na katere morajo biti blagovne znamke pozorne, ko pripravljajo svoje medijske strategije.
SE JE V DOBI WTF-ŠOKOV SPLOH MOŽNO HITRO PRILAGODITI?
Dr. Max Mckeown vas zagotovo ne bo pustil ravnodušnih. Karizmatični mojster strategij in inoviranja bo svoje predavanje začinil z risanjem po veliki nepopisani tabli, saj pravi, da smo ljudje vizualne živali in da si bomo njegove ideje, ki jih želi predati občinstvu, tako najlažje zapomnili. Na svojstven način bo ponazoril, kako se strateško prilagoditi in uspevati v dobi priložnosti, »WTF-šokov« in valov spremembe, ter povedal, kako razviti idej željne strateške možgane, ki bodo znali izkoristiti modrost in spoznanja ljudi okoli nas. Pri tem se bo poslužil tudi drugih neobičajnih pripomočkov, zato bo njegova predstavitev tudi prava vizualna poslastica.
KAKO SE ZNAJDETE V TOVARNI IZBIRE?
Pozorni bodite tudi na dva izjemna predavatelja, strokovnjaka za vedenje potrošnikov. Iz Velike Britanije prihaja tudi Richard Shotton, avtor knjižne uspešnice The Choice Factory (Tovarna izbire), v kateri pojasnjuje, kako lahko vedenjska znanost rešuje poslovne izzive. Osrednja tema njegovega predavanja bodo psihološke bližnjice oziroma njihov vpliv na vedenje potrošnikov. Dalibor Šumiga, hrvaški strokovnjak za vedenjski marketing, pa bo v svojem predavanju z naslovom »Od skrbnikov znamk do skrbnikov možganov« poudaril, da oglaševalci v gonji za umetniško dovršenostjo marketinških kampanj pozabljajo, da so vsi kupci v prvi vrsti ljudje, ki iščejo varnost.
TRENDI, KI JIH V LETU 2024 NE SMETE SPREGLEDATI
Na konferenci o medijskih trendih bo seveda govora tudi o (digitalnih) trendih. Britanski digitalni strokovnjak Alastair Banks bo udeležencem povedal, kaj ga je v zadnjem letu v digitalni panogi najbolj navduševalo in na kaj moramo biti pozorni v bližnji prihodnosti ter nanizal konkretne ideje in ukrepe, ki jih boste lahko takoj uvedli v svoje poslovanje.
Za več informacij o programu SEMPL-a obiščite spletno stran www.sempl.si, predvsem pa si ne pozabite zagotoviti svojega sedeža že zdaj. Ne pozabite niti na prijavo svojih del na tekmovanje Sempler, ki je možna še do 2. oktobra 2023, da bodo vaši medijski presežki odmevali po celotni regiji Adriatik.
VIR: MM