V okviru letošnje 20. jubilejne PRO PR konference bo prestižno nagrado PRO PR GLOBE Awards skupno dobilo 25 priznanih strokovnjakov s področja odnosov z javnostmi - trije od njih so Slovenci.
Med slovenskimi nagrajenci so: Katja Fašink, direktorica komuniciranja v Skupini ELES, Laura Štraus Vuk, strokovnjakinja za odnose z javnostmi v Založbi Mladinska knjiga in Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB SKUPINI (Nova Ljubljanska Banka).
»Prejemniki nagrade smo nominirani s strani štirih globalnih komunikacijskih združenj: IPRA, ICCO, PRCA in CIPR. Zahvaljujem se za prestižno priznanje in sem iskreno vesela, da je komuniciranje slovenskega elektrogospodarstva opaženo ter nagrajeno tudi izven naših meja,« je ob tej priložnosti povedala Katja Fašink, direktorica komuniciranja v Skupini ELES.
»Po več kot treh desetletjih dela v stroki odnosov z javnostmi me je nagrada ne le lepo pobožala, ampak tudi resno opozorila, da je napočil čas, da začnem intenzivno predajati svoje znanje in izkušnje novim generacijam. Ena od vrednot, ki jih zagovarjam in tudi živim, je vztrajnost in pogum, saj je piar plovba v razburkanem morju in med nevarnimi čermi. Večino svoje poklicne poti sem odnose z javnostmi vodila v založbi Mladinska knjiga. Imela sem izjemno srečo, da sem v obdobju, ko je založbo vodil tedanji glavni direktor Milan Matos, izpisala najlepšo piarovsko zgodbo, kar bi si jo lahko zamislila. Najvišji management lahko k razvoju piarja veliko pripomore, najprej s tem, da ga strateško umesti in mu da krila, potem pa je treba zaupati, da bo PR-ptič zmogel svobodno leteti in ne bo le podaljšana roka managementa, ampak bo delal tudi v interesu zaposlenih in širše javnosti in s tem tudi v dobrobit gospodarske družbe, ki jo zastopa,« je za MM ob prejemu nagrade povedala Laura Štraus Vuk, strokovnjakinja za odnose z javnostmi v Založbi Mladinska knjiga.
»Da je v NLB zavel svež duh, najbrž res ni prezrl nihče, ki pobliže spremlja marketinško in komunikacijsko pokrajino v regiji. Ko smo se pred leti z ekipo lotili prenove in centralizacije celotnega spektra komunikacij NLB Skupine, smo k temu pristopili zelo sistematično. Najprej smo se vprašali, kdo sploh želimo biti, in nato jasno začrtali smer in korake. Strateške odločitve smo nato postopoma prenesli v korporativno komunikacijo, vizualno podobo, oglaševanje, področja športnega marketinga itd. S trdim delom, vztrajnostjo, razumevanjem okolja in nenehnim prilagajanjem smo tako v zadnjih nekaj letih uspeli izboljšati precej načeti ugled, tako da so naše banke danes prepoznane kot ene najbolj uglednih na vseh trgih, kjer poslujemo, temu pa sledijo tudi trendi hitrega pridobivanja tržnih deležev in izjemnih poslovnih rezultatov Skupine. Vse to pa se očitno odraža tudi v priznanjih strokovne javnosti, na katera smo zelo ponosni. Priznanje PRO PR GLOBE Awards po izboru mednarodnih združenj in strokovnjakov je še en pomemben kamenček v tem mozaiku uspeha. Vesel sem ga tako osebno kot predvsem v imenu ekipe, saj potrjuje, da naš trud ni bil zaman, še posebej glede na izzivov res polno pot, ki smo jo premagali,« pa pravi Andrej Krajner, direktor Komuniciranja v NLB skupini.
PRO PR GLOBE Awards je program nagrajevanja posameznikov, ki s svojim delom prispevajo k boljši percepciji pozicioniranja stroke odnosov z javnostmi na globalni, regionalni in lokalni ravni. Program se osredotoča na podelitev priznanj posameznikom in ne projektom.
Žirijo PRO PR GLOBE Awards, ki obstaja od leta 2017, sestavljajo štiri globalna komunikacijska združenja: Mednarodno združenje za odnose z javnostmi – IPRA, Mednarodna svetovalna organizacija za komuniciranje – ICCO, Združenje za odnose z javnostmi in komunikacije – PRCA in Chartered Institute of Public Odnosi - CIPR.
VIR: MM