Obseg politične razprave na Twitterju se je v letošnjem super volilnem letu močno povečal.

S tem mu ime "opinion maker" doda še večjo vrednost, saj na njem mnenja sporočajo politični akterji, podatkov pa se poslužujejo tako splošna javnost kot tudi raziskovalci, agencije in novinarji.
 

S Social Metrix portalom smo sledili objavam od 1. 8. 2022 do danes in opazovali trende naraščanja števila tweetov, všečkov in komentarjev za posameznega predsedniškega kandidata.

Na grafu lahko vidimo, da po številu tweetov vodi Milan Brglez (7355), sledita pa mu Janez Cigler Kralj (3854) in Anže Logar (1274).


Spremljanje medijskih objav na Twitterju 24 ur na dan.

>> SOCIAL METRIX

Privlačnost TwitterjaZavedamo se, da so družbena omrežja postala najučinkovitejši vir za  hitro posredovanje sporočil širšemu krogu občinstva. Hkrati pa veliko število objav večkrat predstavlja informacijski šum, kot informacijo.  Sama uporaba se je razvejala na vse ravni življenja družbe – od prostega časa do gospodarstva in politike. Način komunikacije je precej specifičen, mnogokrat smo ujeti v lastne mehurčke, zaradi načina  delovanja in povezovanja v  družbenih omrežjih. Na Press Clippingu se  zavedamo izjemnega vpliva družbenih omrežij in ga sočasno analiziramo  ter pretvarjamo v podatke, oziroma informacije. Podjetjem,  organizacijam, posameznikom želimo s Social Metrixom ponuditi globlji in širši vpogled na njihovo dejavnost izven mehurčka in jim posredovati podatke iz šuma družbenih omrežij.  

PR: ress Clipping d.o.o., Maribor