Kreativni koncept oglaševalske akcije »Karkoli delaš, delaj z Jamnico« izvira iz ideje, da vas Jamnica spremlja pri vsem, kar počnete – med obroki, na zabavi, med peko na žaru in medtem, ko se posvečate svojim hobijem.
Kreativni koncept oglaševalske akcije »Karkoli delaš, delaj z Jamnico« izvira iz ideje, da vas Jamnica spremlja pri vsem, kar počnete – med obroki, na zabavi, med peko na žaru in medtem, ko se posvečate svojim hobijem.
Kratek opis akcije: Jamnica je naravni del vsakdanjega življenja številnih posameznikov in skupin in z njo se ustvarjajo in vzdržujejo odnosi. Oglaševalska akcija temelji na treh glavnih vrednotah blagovne znamke Jamnica, ki so »korenine«, »notranji krog« in »dobri časi«. »Ustvarjalno platformo predstavljajo trije enakovredni liki: mati, hči in zet ter sosed. Živijo naporno življenje in pogosto izpadejo komični, vendar na inteligenten način. So duhoviti, urbani in poznajo sodobne trende,« pravijo snovalci akcije.
Predstavnik naročnika: Matko Radovčić
Vodja projekta v agenciji: Suzana Junković
Kreativna direktorja: Almir Okanović in Domagoj Delić
Tekstopisci: Almir Okanović, Domagoj Delić in Vedran Kraić
Umetniška direktorica: Antica Arsov
Fotograf: Damir Žižić
Režiser: Rino Barbir
Produkcijska hiša: Val produkcija
Glasbena podlaga: Re-recording Nadalina by Valent Samardžija
Čas trajanja akcije: junij 2023
VIR: MM