Kreativni koncept oglaševalske akcije »Karkoli delaš, delaj z Jamnico« izvira iz ideje, da vas Jamnica spremlja pri vsem, kar počnete – med obroki, na zabavi, med peko na žaru in medtem, ko se posvečate svojim hobijem.

Kreativni koncept oglaševalske akcije »Karkoli delaš, delaj z Jamnico« izvira iz ideje, da vas Jamnica spremlja pri vsem, kar počnete – med obroki, na zabavi, med peko na žaru in medtem, ko se posvečate svojim hobijem.


Kratek opis akcije: Jamnica je naravni del vsakdanjega življenja številnih posameznikov in skupin in z njo se ustvarjajo in vzdržujejo odnosi. Oglaševalska akcija temelji na treh glavnih vrednotah blagovne znamke Jamnica, ki so »korenine«, »notranji krog« in »dobri časi«. »Ustvarjalno platformo predstavljajo trije enakovredni liki: mati, hči in zet ter sosed. Živijo naporno življenje in pogosto izpadejo komični, vendar na inteligenten način. So duhoviti, urbani in poznajo sodobne trende,« pravijo snovalci akcije.

Predstavnik naročnika:
Matko Radovčić

Vodja projekta v agenciji:
Suzana Junković

Kreativna direktorja:
Almir Okanović in Domagoj Delić

Tekstopisci:
Almir Okanović, Domagoj Delić in Vedran Kraić

Umetniška direktorica:
Antica Arsov

Fotograf:
Damir Žižić

Režiser:
Rino Barbir

Produkcijska hiša:
Val produkcija

Glasbena podlaga:
Re-recording Nadalina by Valent Samardžija

Čas trajanja akcije:
junij 2023

VIR: MM