V začetku leta je bilo objavljeno, da je karavanska različica modela Zeekr 007 v predprodukciji. Direktor podjetja Zeekr An Conghui je potrdil obstoj takšnega avtomobila in dejal, da bo na voljo leta 2025. Hkrati je An omenil, da bo Zeekrov novi veliki SUV, sprva na Kitajskem, na voljo v tretjem četrtletju leta 2025.
V začetku leta je bilo objavljeno, da je karavanska različica modela Zeekr 007 v predprodukciji. Direktor podjetja Zeekr An Conghui je potrdil obstoj takšnega avtomobila in dejal, da bo na voljo leta 2025. Hkrati je An omenil, da bo Zeekrov novi veliki SUV, sprva na Kitajskem, na voljo v tretjem četrtletju leta 2025.
Karavani izven Evrope tradicionalno niso bili priljubljeni. Vendar so se v zadnjih letih, zlasti z uvedbo električnih vozil, začeli pojavljati, deloma zato, da bi bili kitajski avtomobili bolj privlačni pri izvozu v Evropo.
Karavani izven Evrope tradicionalno niso bili priljubljeni. Vendar so se v zadnjih letih, zlasti z uvedbo električnih vozil, začeli pojavljati, deloma zato, da bi bili kitajski avtomobili bolj privlačni pri izvozu v Evropo.
Kaj lahko pričakujemo od prihodnje karavanske različice modela 007, si lahko predstavljamo na podlagi različice limuzine in tudi na podlagi tega, kako so konkurenti prenesli obliko limuzine na kombilimuzino. Pričakovati je, da se bodo dimenzije kombija Zeekr 007 precej ujemale z dimenzijami limuzine, saj so 4.880 (dolžina), 1.900 (širina) in 1.448 mm (višina) ter medosna razdalja 2.928 mm.
Možno je, da bo karavanska različica del začetka prodaje modela Zeekr 007 v modelnem letu 2026. Vendar pa trenutno najboljšo predstavo o tem, kaj lahko pričakujemo glede zmogljivosti in konfiguracije, dobimo iz nedavno predstavljene limuzine modelnega leta 2025. To pomeni izbiro med 75 kWh baterijo Golden Brick ali 100 kWh baterijo Qilin podjetja CATL Prva je baterija, plod lastnega razvoja, ki v svoji drugi generaciji podpira polnjenje pri 5,5C. To po Zeekrovih navedbah pomeni, da je 007 najhitreje polnjeno serijsko električno vozilo na svetu z 10 do 80 % SOC v 10,5 minutah.
Limuzina 007 je na voljo v različici z enim ali dvema elektromotorjema. Vse različice uporabljajo elektromotor z močjo 310 kW na zadnji osi, različice z dvema elektromotorjema pa dodajajo elektromotor z močjo 165 kW spredaj. Odvisno od konfiguracije in vgrajenega baterijskega sklopa je doseg med 616 in 870 km.
Limuzina 007 je na voljo v različici z enim ali dvema elektromotorjema. Vse različice uporabljajo elektromotor z močjo 310 kW na zadnji osi, različice z dvema elektromotorjema pa dodajajo elektromotor z močjo 165 kW spredaj. Odvisno od konfiguracije in vgrajenega baterijskega sklopa je doseg med 616 in 870 km.
Kot del nadgradnje modelnega leta 2025 je Zeekr 007 dobil sistem Haohan intelligent driving 2.0, ki povečuje sposobnost avtonomne vožnje. Avtomobil ima več kot 30 senzorjev, vključno z lidarjem, sistem pa deluje na podlagi združevanja lidarja in vizualnega vida. Do začetka prodaje karavana leta 2025 bo sistem omogočal vožnjo od vrat do vrat. Dva čipa Nvidia Orin X zagotavljata 508 TOPS računske moči, kar omogoča sistem pametne vožnje.
V kabini ima Zeekr 007 15-palčni osrednji zaslon OLED, 35,5-palčni sistem AR-HUD in instrumentno ploščo LCD. Med drugimi funkcijami so še vrhunsko ozvočenje s kar 21 zvočniki, sistem dišav, ki ga poganja umetna inteligenca in panoramska streha.
Zeekr 007 je omogočil prodajni preboj znamke. Čeprav je o karavanski različici trenutno malo znanega, bo zagotovo še povečala privlačnost modela, zlasti v Evropi.
V kabini ima Zeekr 007 15-palčni osrednji zaslon OLED, 35,5-palčni sistem AR-HUD in instrumentno ploščo LCD. Med drugimi funkcijami so še vrhunsko ozvočenje s kar 21 zvočniki, sistem dišav, ki ga poganja umetna inteligenca in panoramska streha.
Zeekr 007 je omogočil prodajni preboj znamke. Čeprav je o karavanski različici trenutno malo znanega, bo zagotovo še povečala privlačnost modela, zlasti v Evropi.
VIR: Geely Slovenija