Na srbskem nacionalnem oglaševalskem festivalu Kaktus se je z nagrado med digitalnimi celostnimi akcijami izkazala tudi slovenska agencija DROM agency.

Cocktina akcija »UNFOLLOW« je na izjemnem tekmovalnem pohodu, saj so med drugim prejeli nagrado za naj digitalno kampanjo na Diggitu in Websiju ter dve zlati nagradi na SOF-u. Tokrat je bila agencija uspešna tudi v Srbiji, kjer se je za nagrade v 11-ih kategorijah potegovalo 250 projektov.

»V veliko veselje in čast nam je, da smo kot slovenska agencija osvojili nagrado na srbskem nacionalnem festivalu Kaktus. Glavno nagrado v kategoriji celostnih digitalnih kampanj smo osvojili s projektom UNFOLLOW za Cockto, ki je ena od največkrat nagrajenih kampanj naše agencije. Cockta je, kot vemo, znamka, ki nastopa in komunicira  v celotni 'soseščini' in mora kot takšna s komunikacijskimi rešitvami uspešno nagovoriti in aktivirati svojo ciljno skupino v  vseh državah regije – s konsistentno, pogumno in drzno komunikacijo, ki premika meje in povezuje ljudi preko njih,« je za MM povedala Milena Jakovljević, strateška direktorica v DROM agency.

OGLAŠEVALEC LETA A1 SRBIJA, AGENCIJA LETA PA LEO BURNETT

Oglaševalec leta v Srbiji je že šesto leto zapored A1 Srbija, njegova krovna agencija Leo Burnett pa agencija leta. Veliko nagrado (na Kaktusu podelijo le eno) je prejela akcija »Superhero«, ki jo je za naročnika Mastercard zasnovala agencija McCann Beograd.

VIR: MM