Konec tedna se je na gladini Blejskega jezera odvil košarkarski spektakel »Luka2Bled«, s katerim je kraj korak bližje pozicioniranju v globalno blagovno znamko za prestižne športne dogodke.

Konec tedna se je na gladini Blejskega jezera odvil košarkarski spektakel »Luka2Bled«, s katerim je kraj korak bližje pozicioniranju v globalno blagovno znamko za prestižne športne dogodke.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Košarkarski dogodek je po besedah organizatorjev obnorel svet, tako fizični kot digitalni. Poleg ustaljenega mednarodnega Grosbasketovega turnirja v košarki, ki je tokrat potekal na inovativnem plavajočem igrišču sredi jezera, je dogodek ovekovečila predstavitev novih športnih copat Nike Air Jordan, ki so nastale kot rezultat sodelovanja Luke Dončića in njegovega sponzorja Nikeja. »Gre za vrhunski, neponovljiv dogodek, na katerem so sodelovale globalne športne zvezde. Dogodek je bil medijsko izjemno odmeven, kar je odlična priložnost za dvig prepoznavnosti tako Bleda kot tudi Slovenije,« so povedali na Slovenski turistični organizaciji (STO).

KAKO PREPRIČATI ZNAMKO NIKE, NAJ PRIDE NA BLED?

V podjetju Grosbasket, pobudniku dogodka, so za MM povedali, da jim kreativnih idej ne manjka: »Ko smo izvedeli, da bodo  Lukovi novi športni copati poimenovani po Blejskem jezeru, smo se začeli dogovarjati s predstavniki podjetja Nike, da bi novi izdelek predstavili kar na jezeru. Nike za predstavitve izdelkov vedno pripravi kaj spektakularnega in medijsko odmevnega, zato smo se morali domisliti nečesa zares izjemnega. Skupaj z STO, Občino Bled in številnimi drugimi partnerji smo zasnovali odličen dogodek in prepričali globalno znamko Nike, naj novo generacijo superg Air Jordan predstavi tu.«

Organizatorji dogodka so s partnerji odlično izkoristili potenciale kraja in tako je Bled 16. septembra 2023 dobil novo podobo in postal še bolj globalno odmevna znamka za vse ljubitelje športa.

PROMOCIJA BLEDA IN SLOVENIJE USPELA

Na dogodek so se na STO dobro pripravili, prišlo je mnogo tujih novinarjev in vplivnežev: »Slovenijo kot turistično destinacijo smo izpostavljali v vseh komunikacijah v Sloveniji in tujini – na spletni strani dogodka, na posebni strani na Slovenia.Info, v objavah na družbenih omrežjih organizatorjev in STO, novičnikih, sporočilih za medije in podobno. Dogodek smo prav tako pospremili s študijskim potovanjem za izbrane tuje novinarje, ki pa ne bodo obiskali samo Bleda, temveč tudi druge lokacije po Sloveniji in tako iz prve roke izkusili, kako raznolika in lepa je naša Slovenija.«

Partnerji dogodka so prepričani, da smo Slovenci po tem, ko smo prepričali znamko Nike, postali zanimivi tudi za druge globalne znamke in svetovni javnosti dokazali, da znamo izvesti globalne dogodke.

VIR: MM