poziv
Objavljeno na spletu:
10. 1. 2023
Kategorija:
Objave in pozivi
Rok / aktualno do:
31.05.2023 do 00:00
Višina sredstev:
6.000,00 €
Številka zadeve:
344-0001/2023 - 4
Datum dokumenta:
10.01.2023
Kontaktna oseba:
SONJA MOVRIN
E-pošta kontaktne osebe:
Telefonska številka kontaktne osebe:
Občina Kočevje obvešča občane, da bo tudi v letu 2023 sofinancirala stroške veterinarskih storitev za sterilizacijo in kastracijo lastniških psov in mačk. Akcija se bo izvajala v sodelovanju z Veterino za male živali Lesdog Vet in Veterinarsko postajo Kočevje, z namenom, da bi se zmanjšala populacija nezaželenih in zavrženih živali ter omejile kužne bolezni.
Posamezni lastnik oziroma gospodinjstvo lahko v letu 2023 uveljavlja subvencijo v višini 50 % nastalih stroškov veterinarske storitve kastracije ali sterilizacije za mačke in 30% za pse, in sicer za največ dve živali.
Do subvencije so upravičene fizične osebe, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
- imajo stalno prebivališče na območju občine Kočevje;
- so lastniki mačk/e ali psa/ov za katero/e uveljavljajo vlogo in je bila opravljena sterilizacija ali kastracija ter
- je bila storitev opravljena od dneva objave poziva do 31. 5. 2023, oziroma do porabe sredstev.
Za uveljavitev subvencije je potrebno izpolniti in podpisati vlogo iz priloge, ki je sestavni del tega javnega poziva. Vlogo se odda neposredno pri enem od dveh izvajalcev veterinarskih storitev, na katero se je potrebno predhodno naročiti:
VETERINARSKA POSTAJA KOČEVJE, d.o.o.
Roška cesta 4, 1330 Kočevje
01 89 31 420
LESDOG VET d.o.o., Veterina za male živali
Cesta v Log 14, 1330 Kočevje
01 89 55 633
Vloge za subvencijo je možno oddati od dneva objave tega javnega poziva do 31. 5. 2023 oziroma do porabe sredstev.
Obvestilo o porabi sredstev bo občina objavila na spletni strani.
Dokumenti, priloge Prenesi kategorijo dokumentov
Javni poziv (PDF - za branje)
Velikost datoteke: 554 KB
, dodano: 10.01.2023
OBRAZEC - VLOGA (PDF - za branje)
Velikost datoteke: 478 KB
, dodano: 10.01.2023
OBRAZEC - VLOGA (word - za izpolnjevanje)
VIR: Občina Kočevje