Agencija Luna\TBWA je ob predstavitvi novega okusa Argete Exclusive pripravila komunikacijsko akcijo, ki izziva čutila.
Agencija Luna\TBWA je ob predstavitvi novega okusa Argete Exclusive pripravila komunikacijsko akcijo, ki izziva čutila.
Kratek opis akcije: Najmlajši slovenski Michelinov nagrajenec, chef Filip Matjaž, je nastopil v glavni vlogi nove sezone serije gurmanskih namazov in liniji blagovne znamke Argeta dodal svoj pečat. Mladi kuharski mojster svoje kulinarične kreacije ustvarja v kuhinji restavracije COB, svojo kulinariko pa gradi na zgodbah – vsak prvi vtis zavaja in vsak okus preseneti.
Komunikacijska akcija je v ospredje postavila Filipovo filozofijo pripovedovanja zgodb in izzivanja čutil, potekala pa je v dveh fazah, ki sta bili vse drugo kot pričakovani oglasi za Argeto Exclusive. Vrhunsko serijo paštet so namreč predstavili kot pravo serijo. Premiero je doživela na ekskluzivnem dogodku v Filipovi restavraciji COB na slovenski obali, kjer so številni vplivneži in predstavniki medijev izkusili celovečerno kulinarično popotovanje in poskusili novo pašteto z okusom fazana in artičoke. Večer se je zaključil s prvim predvajanjem kratkega filma, ki z nepričakovanimi prehodi razkriva zgodbo, ki je navdahnila novi okus in predstavlja Filipov odnos do kulinarike ter lokalnega okolja.
Luna\TBWA je v sklopu akcije ustvarila tudi virtualno izkušnjo, skozi katero lahko ljubitelji kulinarike odkrijejo chefovo filozofijo ohranjanja tradicije in spoznajo sestavine, ki jih je ta izbral za svojo novo specialiteto.
Avtor: Luna \TBWA
Naročnik: Argeta (Atlantic Grupa)
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, oprema prodajnih mest, dogodek za medije, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran in spletna izkušnja
Predstavnici naročnika: Vida Kos in Živa Deu
Vodja projekta: Saša Truden
Mlajši vodja projektov: Ana Kotar
Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec
Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen
Tekstopisca: Maja Podojsteršek in Tomaž Radšel
Umetniški vodja: Miha Avsenik
Oblikovalec: Ivan Todorović
Spletna oblikovalka: Pia Požek
Produkcijska hiša: Black Lime
Fotografija: off—menu
Razvoj spletne strani: Escapebox Gamification
Izvedba dogodka: Paidea Events
Video si lahko ogledate TU.
VIR: MM