Slovenska turistična organizacija z intenziviranimi aktivnostmi ob priložnosti Frankfurtskega knjižnega sejma krepi ugled in prepoznavnost Slovenije kot zelene, butične, trajnostne, vključujoče, odgovorne in varne destinacije in napoveduje naslednjo promocijsko temo slovenskega turizma za leti 2024 in 2025: umetnost in kultura.

Slovenska turistična organizacija z intenziviranimi aktivnostmi ob priložnosti Frankfurtskega knjižnega sejma krepi ugled in prepoznavnost Slovenije kot zelene, butične, trajnostne, vključujoče, odgovorne in varne destinacije in napoveduje naslednjo promocijsko temo slovenskega turizma za leti 2024 in 2025: umetnost in kultura.

Slovenska turistična organizacija (STO) je letošnji Frankfurtski knjižni sejem prepoznala kot pomembno priložnost za promocijo na enem tradicionalno najpomembnejših trgov slovenskega turizma. Z intenziviranimi aktivnostmi STO ob tej priložnosti krepi ugled in prepoznavnost Slovenije kot zelene, butične, trajnostne, vključujoče, odgovorne in varne destinacije. Tako bo STO ob tej  priložnosti Slovenijo na nemškem trgu pozicionirala kot »zeleno butično destinacijo za individualnega odgovornega gosta, ki ceni naravo, zdravje, kulturna doživetja in avtentični karakter lokalnih skupnosti«, kot opredeljuje aktualna strategija slovenskega turizma in  za uresničevanje uravnoteženega scenarija rasti s poudarkom tudi na kulturnih vsebinah. Z aktivnostmi STO tudi napoveduje naslednjo promocijsko temo slovenskega turizma za leti 2024 in 2025, ki bo umetnost in kultura.

V tem tednu smo lansirali poslovne strani v treh jezikih (slovenskem, angleškem in nemškem jeziku), kjer predstavljamo celotno dogajanje na prestižnem knjižnem sejmu v Frankfurtu. Na podstrani uradnega slovenskega turističnega portala navajamo dejstva o sami predstavitvi, ter poudarjamo pomen turizma in vpetosti promocije turističnih produktov, slovenske kulture in raznolikosti.

Na straneh smo želeli s poslovno javnostjo deliti informacije o dinamičnem programu, s katerim se v Frankfurtu ne bo predstavljal le slovenski knjižni svet, temveč tudi druga umetnost, pa tudi Slovenija kot turistična destinacija.

 

Podpora in aktivnosti Slovenske turistične organizacije

Pomembnost in veličino projekta Slovenije, častne gostje na frankfurtskem knjižnem sejmu podpira tudi STO s predstavništvom v Nemčiji. Že v začetku leta smo zasnovali literarno zgodbo, s katero smo lansirali novi kulturni video in tudi z njim napovedali ta izjemen dogodek. Častno funkcijo Slovenije komunikacijsko izpostavljamo čez vse leto, še posebej aktivno na nemškem trgu. So-gostili smo dve študijski turi za nemške novinarje v Sloveniji, v mesecu marcu in avgustu. Slovenijo je ob tej priložnosti obiskalo skupaj več kot 30 vrhunskih nemških  medijev.

S citati slovenskih avtorjev, pesnikov in pisateljev ter čudovitimi podobami Slovenije pa bomo pred, v času samega sejma in po njem oglaševali na digitalnih zaslonih v Frankfurtu. S turističnimi informacijami bo STO prisotna v slovenskem paviljonu in slovenski stojnici tudi na samem sejmu, sodeluje pa tudi pri uradni otvoritvi in celotnemu programu dogajanja v slovenskem paviljonu. Intenzivno smo vključeni v samo otvoritev sejma, ki ga bosta otvorila nemški kancler Olaf Scholz in predsednica republike Slovenije Nataša Pirc Musar. Po otvoritvi bo sledil tudi slovenski sprejem v Naturmuseum Frankfurt, kjer je STO vpeta v samo organizacijo in predstavitev Slovenije kot turistične destinacije.

VIR: STO