HOFER tudi letos s pomočjo kupcev z donacijami podpira otroke iz programa Botrstvo ter jim pomaga spoznati, da so tudi sami sposobni spisati velike zgodbe.

HOFER tudi letos s pomočjo kupcev z donacijami podpira otroke iz programa Botrstvo ter jim pomaga spoznati, da so tudi sami sposobni spisati velike zgodbe. 

Kratek opis akcije: HOFER verjame, da lahko vsak otrok postane junak svoje lastne zgodbe. Zato s pomočjo kupcev otrokom programa Botrstvo odpirajo vrata v svet športnih, kulturnih in družinskih doživetij. V drugem valu lani začete komunikacije za sklad »SKUPAJ za FER otroštvo« izpostavljajo dejstvo, da HOFER najmlajšim omogoča oglede gledaliških predstav, izlete, obiske pustovanj in druga doživetja, kjer lahko spoznajo svoje domišljijske junake. Kot pravijo snovalci, simbolika rokovanja med otrokom in osenčenim junakom sporočilno in estetsko nadgrajuje lanske aktivnosti, ki otrokom iz socialno ogroženih okolij omogočajo kakovostno preživljanje družinskega časa, razvoj talentov in različna izobraževanja.

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, objava v letaku, objave na družbenih

omrežjih

Predstavniki naročnika: Katja Kolman, Zala Fendre, Nina Oštrbenk, Andrej Hrovat, Tamara Buh, Mojca Kastelec, Teja Vrščaj, Maša Čarni in Ana Kepic

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Artdirekcija in oblikovanje: Jasna Vejselovič

GDN medijski zakup: Starcom (Publicis Groupe)

Medijski zakup: GroupM

Začetek kampanje: maj 2023

VIR: MM