HOFER že od leta 2014 finančno podpira otroke in mladostnike, vključene v program Botrstvo v Sloveniji. V preteklosti je bila vsaka od trgovin botra enemu otroku iz Botrstva, ob tem pa so program podprli še z dodatnimi finančnimi sredstvi.

HOFER že od leta 2014 finančno podpira otroke in mladostnike, vključene v program Botrstvo v Sloveniji. V preteklosti je bila vsaka od trgovin botra enemu otroku iz Botrstva, ob tem pa so program podprli še z dodatnimi finančnimi sredstvi.

Kratek opis akcije: V lanskem letu je HOFER ustanovil še sklad SKUPAJ za FER otroštvo, preko katerega so samo lani Botrstvu namenili dodatnih 45.000 evrov, letos pa bodo – tudi s prispevki svojih kupcev – to vsoto še povišali. Prepoznavanje potenciala opisujejo kot eno od ključnih vrednot sklada. In prav to je osrednje sporočilo družbeno-odgovornega projekta, ki v središče postavlja priložnosti in sanje otrok, ki jih ti s pomočjo projekta nekoč lahko dosežejo.

 


Elementi akcije:
zunanje in spletno oglaševanje, plakati, plakatna mesta TAM-TAM in tiskani oglasi, objava v letaku, objave na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika:
Katja Kolman, Andrej Hrovat, Tamara Buh, Zala Fendre, Mojca Kastelec in Ana Kepic

Direktorica naročnika v agenciji:
Špela Petač

Vodja projekta:
Vitan Hodnik

Strateška direktorica:
Maja Michieli

Kreativni direktor in tekstopisec:
Aleš Kočevar

Umetniška direktorica:
Špela Drašlar

Oblikovanje:
Špela Muha in Jasna Vejselovič

Izvedbeno oblikovanje:
Jernej Kramberger

GDN medijski zakup:
Starcom (Publicis Groupe)

Medijski zakup:
GroupM

Začetek akcije:
februar 2023

VIR: MM