HOFER že od leta 2014 finančno podpira otroke in mladostnike, vključene v program Botrstvo v Sloveniji. V preteklosti je bila vsaka od trgovin botra enemu otroku iz Botrstva, ob tem pa so program podprli še z dodatnimi finančnimi sredstvi.
HOFER že od leta 2014 finančno podpira otroke in mladostnike, vključene v program Botrstvo v Sloveniji. V preteklosti je bila vsaka od trgovin botra enemu otroku iz Botrstva, ob tem pa so program podprli še z dodatnimi finančnimi sredstvi.
Kratek opis akcije: V lanskem letu je HOFER ustanovil še sklad SKUPAJ za FER otroštvo, preko katerega so samo lani Botrstvu namenili dodatnih 45.000 evrov, letos pa bodo – tudi s prispevki svojih kupcev – to vsoto še povišali. Prepoznavanje potenciala opisujejo kot eno od ključnih vrednot sklada. In prav to je osrednje sporočilo družbeno-odgovornega projekta, ki v središče postavlja priložnosti in sanje otrok, ki jih ti s pomočjo projekta nekoč lahko dosežejo.
Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, plakati, plakatna mesta TAM-TAM in tiskani oglasi, objava v letaku, objave na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Katja Kolman, Andrej Hrovat, Tamara Buh, Zala Fendre, Mojca Kastelec in Ana Kepic
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta: Vitan Hodnik
Strateška direktorica: Maja Michieli
Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Oblikovanje: Špela Muha in Jasna Vejselovič
Izvedbeno oblikovanje: Jernej Kramberger
GDN medijski zakup: Starcom (Publicis Groupe)
Medijski zakup: GroupM
Začetek akcije: februar 2023
VIR: MM