Hofer in agencija Saatchi & Saatchi Ljubljana sta ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki poudarja že ikonično Hofer ceno, a tokrat v ospredju niso rime, temveč vizualna estetika in semantika.
Hofer in agencija Saatchi & Saatchi Ljubljana sta ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki poudarja že ikonično Hofer ceno, a tokrat v ospredju niso rime, temveč vizualna estetika in semantika.
Avtor:
Saatchi & Saatchi Ljubljana
Naročnik:
HOFER Slovenija
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: »Če smo se s Hofer ceno v zadnjih letih srečevali predvsem preko rimanih verzov, je tokratni poudarek na vizualni estetiki in semantiki. Prepoznavna rumena grafika je zvezda motivov, sestavljena iz različnih izdelkov vseh kategorij,« pravijo pri trgovcu. Hofer se je za tokratno akcijo odločil, da na plakat na bo umestil svojega logotipa, stalnice v zunanjem oglaševanju, saj menijo, da se je učinkovita komunikacija Hofer cena močno zasidrala v zavest potrošnikov. »Hofer cena je praktično postala generik. Potrošniki zaprejo oči in si predstavljajo enako, verjetno še celo prepevajo enako besedilo, zgolj v različnih žanrih,« so dejali snovalci iz agencije. Svoj pečat pri novi kampanji je tudi tokrat pustil Lado Bizovičar. »Čeprav brez glasbenega hita, bo Lado ponovno zabaval gledalce v seriji novih televizijskih oglasov in videovsebin. In kot vemo, mu šal nikoli ne zmanjka. Na spremljajočih kanalih pa bomo, ob produkciji zanimivih sestavljenih motivov Hofer cene, potrošnike informirali in jim pojasnjevali predvsem številne posebnosti, ki omogočajo nizko ceno. Tako vztrajno širimo in utrjujemo razumevanje, zakaj je lahko kljub obljubi visoke kakovosti cena v trgovini Hofer toliko nižja,« dodajajo v agenciji.
Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Manca Kogej Vončina, Saša Režek, Tamara Buh, Mojca Kastelec, Rok Ficko, Ana Kepic, Teja Vrščaj, Maša Čarni in Nadja Jurca
Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Strateška direktorica: Maja Michieli
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek
TV-scenariji: Lado Bizovičar in Jure Karas
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Umetniški direktor online: Matjaž Škufca
Izvedbena oblikovalca: Jernej Kramberger in Špela Muha
Produkcija TV-oglasa: Super16
Režija: Mark Pirc in Jure Karas
Oblikovanje zvoka in radijski oglasi: Matjaž Zdešar
Produkcija fotografije: Miha Bratina
Scenografija fotografije: Gašper Bratina
GDN medijski zakup: Starcom (Publicis Groupe)
Medijski zakup: GroupM
Produkcija videovsebin za družbena omrežja: Bit Sever
Upravljanje družbenih omrežij: Sonce.net
Začetek aktivnosti: marec 2023
VIR: HOFER