Ko si Marek Lowicz-Brady obleče uniformo londonske reševalne službe pred 12-urno izmeno, v kateri kot reševalec dela sam v vozilu za hitri odziv, nima pojma, kaj lahko pričakuje. Kot v vsakem velikem mestu se lahko tudi v Londonu v trenutku zgodi karkoli, zato mora biti pripravljen na sprejemanje odločitev, ki lahko rešijo življenje, v delčku sekunde.
Ko si Marek Lowicz-Brady obleče uniformo londonske reševalne službe pred 12-urno izmeno, v kateri kot reševalec dela sam v vozilu za hitri odziv, nima pojma, kaj lahko pričakuje. Kot v vsakem velikem mestu se lahko tudi v Londonu v trenutku zgodi karkoli, zato mora biti pripravljen na sprejemanje odločitev, ki lahko rešijo življenje, v delčku sekunde.
Za čim hitrejši dostop do prizorišča reševalci londonske reševalne službe uporabljajo 42 vozil za hitri odziv (FRU, Fast Response Unit): to so posebej prilagojena električna vozila Ford Mustang Mach-E. Marek uporablja eno od teh vozil in ima s sabo večino opreme, ki je sicer na voljo v običajnem reševalnem vozilu, saj se z okretnostjo in zmogljivostjo Mustanga Mach-E hitreje prebija skozi mestni promet.
Poleg zmogljivosti so bila vozila izbrana tudi zato, ker lahko opravijo celotno izmeno, ne da bi jih bilo treba med vožnjami polniti, kar prihrani dragocen čas in pomaga zmanjšati skupne izpuste CO2 voznega parka. Za Mareka in njegove sodelavce pa je najpomembneje, da hitro pridejo do ponesrečencev oziroma bolnikov ter s svojim znanjem, presojo in usposabljanjem v kritičnem trenutku poskrbijo za spremembo. Ford Mustang Mach-E se za to izkaže kot popoln partner.
Ford je pripravil film, v katerem spremlja Mareka po Londonu, ko s Fordom Mustangom Mach-E vozi do oseb, ki potrebujejo pomoč, in še en film o integracijskem modulu SYNC.
Integracijski modul SYNC
Fordovi inženirji so kar nekaj časa spremljali prve posredovalce na intervencijah z utripajočimi modrimi lučmi, da bi ugotovili, kaj si zaposleni resnično želijo v vozilu. Ena od ključnih pripomb je bila količina dodatne opreme na vetrobranskem steklu ali na armaturni ploščo za nujne stvari, kot sta navigacija in večpodatkovni terminal za prikaz informacij o klicih, na katere se odzivajo.
Rešitev je zagotovil integracijski modul SYNC, ki ga je razvila ekipa družbe Ford Pro za integracijo digitalnih storitev in vozniku omogoča, da zaslon SYNC v vozilu preklopi z običajnega prikaza za uporabnika na prikaz vhodnih podatkov računalnika reševalne službe, ki je nameščen v prtljažniku, s čimer reševalci dobijo potrebne informacije o nalogi, na katero se odpravljajo, in o tem, kako priti tja. S tem je poskrbljeno za večjo urejenost v vozilu, zagotovljen je prikaz na velikem zaslonu, celotna rešitev pa je stroškovno bistveno učinkovitejša kot dodajanje dodatne opreme. Poleg tega v armaturno ploščo ni treba izrezovati dodatnih lukenj, po koncu uporabe vozila pa je mogoče modul preprosto odstraniti.
Navedki
“Ti avtomobili imajo doseg približno 300 kilometrov, preden jih je treba napolniti. Zelo pomembno nam je bilo izbrati električno vozilo s kapaciteto baterije za celotno izmeno, ki traja dvanajst ur, in ki ga je mogoče napolniti z enim samim polnjenjem.” Daniel Elkeles, izvršni direktor LAS
“Koncept integracijskega modula SYNC smo zasnovali po pogovoru z reševalci o izzivih, s katerimi se srečujejo pri uporabi reševalnih vozil. Rešitev je bila zasnovana, preizkušena in pripravljena za uporabo v enem letu, zdaj pa je na voljo vsem službam, ki bi jim lahko koristila.” James Braddy, vodja digitalnih projektov, posebna vozila Ford Pro
“Odvisen si od lastne intuicije, odvisen si od lastne odločitve. Mislim, da si izpostavljen velikemu kaosu, številnim zelo hitro spreminjajočim se, precej dinamičnim prizorom, vendar se moraš odzvati hitro, ustrezno in racionalno.” Marek Lowicz-Brady, reševalec
Londonska reševalna služba (London Ambulance Service – LAS)
Londonska reševalna služba skuša imeti vozni park reševalnih vozil z najmanjšimi možnimi izpusti, Ford Mustang Mach-E pa je sestavni del načrta, kako to doseči.
Enote za hitro posredovanje trenutno uporabljajo že več kot 40 Mustangov Mach-E, izbrali pa so jih zaradi njihove uravnotežene hitrosti, okretnosti in dosega, ki je na voljo skozi celotno 12‑urno izmeno.
S temi vozili ima Londonska reševalna služba največji električni vozni park med vsemi reševalnimi službami v Združenem kraljestvu.
VIR: SUMMIT MOTORS LJUBLJANA