2. februarja 2023 je inštitut za tržne raziskave AVC Revo izdal mesečno poročilo o globalnem obsegu televizijskih pošiljk posameznih blagovnih znamk za leto 2022. Glede na poročilo je Hisense decembra 2022 z 2,326 milijona TV aparatov prehitel Samsung ter se prvič povzpel na prvo mesto na svetu.

Leta 2022 je Hisense po vsem svetu prodal 24,419 milijona TV aparatov, kar je predstavljalo 12,06 % globalnega tržnega deleža in jih uvrščalo na drugo mesto v svetu. Tudi čezmorske pošiljke Hisense TV so se v letu 2022 povečale za 12,2 % na letni ravni. Povečanje količine je bilo še posebej pomembno v Evropi, na Japonskem in na trgih v razvoju.
 
Med svetovnim prvenstvom v nogometu 2022 se je na obrobi igrišča na vseh tekmah bleščal slogan »Hisense TV, številka 1 na Kitajskem in številka 2 na svetu«. Zadnji podatki dokazujejo, da je Hisense s tem še okrepil tržno prepoznavnost s pomočjo športnega marketinga. S svojo zavezanostjo k zagotavljanju še več vrhunskih naprednih rešitev za svoje uporabnike pospešujejo napredek do globalno prepoznavne in cenjene blagovne znamke visoke vrednosti. 

VIR: IPPR