Hibridna vozila so pogonsko zelo učinkovita, bodisi samopolnilna, ki jih dodatno ni mogoče polniti in za vse poskrbijo sama, ali pa priključna z veliko baterijo in možnostjo priklopa v električno omrežje.
Prva imajo precej manjšo baterijo in zgolj na elektriko lahko prevozijo krajšo pot, kljub temu pa je delež povsem električne vožnje lahko zelo velik. Kako velik?
Vse skupaj je precej odvisno od tega, kje se vozimo. V mestih, kjer je veliko speljevanj in zaviranj oziroma zmanjševanj hitrosti, je učinkovitost izjemna. V trenutku, ko voznik popusti stopalko za plin, se namreč bencinski motor izključi in nalogo prevzame elektromotor, ki ob zmanjševanju hitrosti vozila polni baterijo. Zato ni nič nenavadnega, če se boste več kot sedemdeset odstotkov časa v mestu vozili povsem v tišini in zgolj na elektriko.
Nekoliko manjši, pa ne veliko, bo odstotek električne vožnje po podeželski cesti, najmanjši pa na avtocesti pri velikih hitrostih. Kljub temu pri Toyoti samozavestno trdimo, da se boste z našim klasičnim samopolnilnim hibridom na elektriko vozili vsaj 50 odstotkov časa. Najverjetneje pa še več!
PR: Toyota Adria
PR: Toyota Adria