Renault z oglaševalsko akcijo »Hej, Austral, osvobodi moj čas« nagovarja zahtevno ciljno skupino v Sloveniji in na Hrvaškem, ki običajno ni angažirana in potrebuje nekaj izjemnega, da se odzove.

Renault z oglaševalsko akcijo »Hej, Austral, osvobodi moj čas« nagovarja zahtevno ciljno skupino v Sloveniji in na Hrvaškem, ki običajno ni angažirana in potrebuje nekaj izjemnega, da se odzove.

Kratek opis akcije: »Pripadnikom te skupine primanjkuje časa in včasih le stežka usklajujejo vse obveznosti svojega polnega in dinamičnega življenja ter se posledično soočajo z občutkom krivde ali slabe vesti. Velikokrat bi jim kakšna dodatna ura prišla prav, saj ima dan enostavno premalo ur za vse, kar se znajde na seznamu njihovih opravil. Zato jim Renault priskoči na pomoč oz. ponudi rešitev,« pravijo snovalci akcije. Dodajajo, da lahko vsakodnevna opravila, kot so čiščenje stanovanja, košnja trave, kuhanje jutrišnjega kosila ali nakupovanje uporabniki enostavno prepustijo njim. S tem sprostijo svoj čas za ekskluzivno testno vožnjo z novim modelom Renault Austral, s katerim lahko prosti čas izkoristijo povsem po svoje.

Komunikacijska akcija jih prepriča, da Australa dejansko preizkusijo – ponudijo jim izkušnjo, ki jih reši nekaj njihovih vsakdanjih opravkov in na(d)log, hkrati pa lahko uživajo v testni vožnji in spoznajo vse tehnološke prednosti avtomobila. Med drugim tudi Googlovega pomočnika, ki ga lahko nagovorijo s frazo »Hej, Google«, iz česar izhaja tudi ime akcije – »Hej, Austral«.

Obraza akcije sta Renaultova ambasadorja Katarina Čas v Sloveniji ter Marko Tolja na Hrvaškem, ki v dvojni vlogi pokažeta, da si v resnici želimo le eno – osvoboditi čas.

»Preko platforme, ki ponuja storitve, ki jih nujno potrebujejo, naši ciljni skupini podarimo nekaj, česar ne morejo kupiti – čas, ki ga v miru preživijo sami ali s svojo družino v družbi novega Australa,« sklenejo v Renaultu.

Elementi akcije:
zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnici naročnika:
Barbara Randić in Maja Ivandić Županić

Vodji projekta:
Monika Curk in Ana Mavretič

Vodja logistike:
Irena Kotnik

Tekstopisca:
Denis Bertole in Kristjan Klemenčič

Strateška direktorica:
Milena Jakovljević

Umetniški direktor:
Marko Klemen

Oblikovalca:
Tadej Abram in Mihailo Hadzi Pavlović

Video produkcija:
NOSTOS production, Andrej Srebrnjak

Režiser:
Nejc Gazvoda

Montaža:
Andrej Srebrnjak

Fotograf:
Denis Bertole

Urednika družbenih omrežij:
Denis Bertole in Bruna Stefanović

Medijska agencija:
Media Publikum

Čas trajanja akcije:
september – oktober 2023

VIR: MM