Pred izidom Marvelovega filma »Ant-Man and The Wasp: Quantumania« so v Heinekenu ustvarili oglaševalsko akcijo, v kateri opominjajo javnost, da se lahko zabavajo brez alkohola.

Heineken in Marvel sta se združila v oglaševalski akciji za promocijo tako prihajajočega filma »Ant-Man and The Wasp: Quantumania« kot tudi brezalkoholnega piva Heineken 0.0. Akcija poteka od 9. januarja do 18. februarja, v njej pa spoznamo zvezdnika filma Paula Rudda, ki uživa v brezalkoholni pijači. Akcija vključuje televizijske spote, promocije v trgovinah, nagradne igre ter aktivacije na spletu in družbenih omrežjih.

Do tovrstne pobude je prišlo ne le zaradi načina dela in značilnosti glavne osebe v novem Marvelovem filmu, temveč tudi t. i. suhega januarja (Dry January), ki je v zadnjih letih postal mesec, v katerem se vedno več ljudi odloči za vzdržanje od pitja alkohola.

VIR: MM