HOFER je za svojo prvo oglaševalsko akcijo, namenjeno promociji široke ponudbe izdelkov za piknik, izbral prav posebno sodelovanje.

HOFER je za svojo prvo oglaševalsko akcijo, namenjeno promociji široke ponudbe izdelkov za piknik, izbral prav posebno sodelovanje.

Kratek opis akcije: »Dolgo smo iskali primeren 'fit', na koncu pa smo našli in se za sodelovanje dogovorili s kar petimi priznanimi strokovnjaki za gril z dolgoletnimi mednarodnimi izkušnjami na področju izkustvenega marketinga in s kredibilnostjo pri pripravi edinstvenih piknikov s trajnim učinkom. Povedano drugače, v naših oglasih smo besedo dali kar grilom samim,« se pošalijo pri trgovcu. Oglaševalska akcija poteka pod sloganom »griljantno«, ki je skovanka besede gril, s čimer so se izognili uporabi sicer vseprisotnega izraza »žar«, in njihove briljantne ponudbe zanj.

Tudi v agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana so zadovoljni z delom griljantnih »endorserjev«, ki se skupaj pojavijo v kar trinajstih televizijskih oglasih. »Gril sezona je precej dolga, zato je treba biti pozoren, kaj in kako postrežemo gledalcem. Tako kot ne moreš vsak dan jesti čevapčičev, ne moreš gledalcu vsak dan ponuditi enakega oglasa. Z veliko strateškega načrtovanja in produkcijske optimizacije smo poskrbeli, da bodo gledalci lačni naše druščine petih pojočih in kramljajočih grilov – od njihovega prebujanja v vrtni lopi in zbora na vrtu do zabavnih dialogov, ki izpostavljajo ključne kategorije izdelkov oz. prednosti trgovca HOFER,« pravijo.

Število petih grilov pri tem ni naključno, povezano je namreč s tedensko ponudbo petih izbranih izdelkov za popoln piknik (griljantnih 5). V različnih značajskih lastnostih grilov pa obenem vedno vidimo tudi malo samega sebe. Vsem nastopajočim je glas posodil igralec in komik Jernej Kuntner.

Elementi akcije:
televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, oprema prodajnih mest in lastni kanali, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika:
Andrej Hrovat, Katja Kolman, Tamara Buh, Mojca Kastelec, Ana Kepic, Maša Čarni in Nadja Jurca

Direktorica naročnika in projekta v agenciji
: Špela Petač

Vodja projekta:
Vitan Hodnik

Izvršni kreativni direktor:
Toni Tomašek

Strateška direktorica
: Maja Michieli

Tekstopisca:
Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica
: Nina Hojnik

Umetniški direktor na spletu
: Matjaž Škufca

Oblikovalka
: Sanja Biščan

Produkcija fotografije:
Miha Bratina

Produkcija TVC
: Super16

Glas:
Jernej Kuntner

Izvirna glasba za podlago:
Kingston, Cela ulica nori

Medijski zakup v Googlovi prikazni mreži:
Starcom (Publicis Groupe)

Medijski zakup:
GroupM

Začetek aktivnosti:
april 2023

VIR: MM