Lukasz Napora, dosedanji kreativni direktor, je prevzel vodenje IGNITE CEE HUB-a Jan Fraczek se je ekipi Grayling IGNITE CEE HUB pridružil kot višji kreativni vodja IGNITE CEE HUB bo zagotavljal strateško in kreativno podporo na 10 trgih

Lukasz Napora, dosedanji kreativni direktor, je prevzel vodenje IGNITE CEE HUB-a Jan Fraczek se je ekipi Grayling IGNITE CEE HUB pridružil kot višji kreativni vodja IGNITE CEE HUB bo zagotavljal strateško in kreativno podporo na 10 trgih

Ljubljana, 26. junij  2024 – Grayling, vodilno podjetje na področju strateških komunikacij, je zagnal IGNITE CEE HUB, stičišče kreativnih in strateških idej s sedežem v Varšavi na Poljskem. Ta strateška širitev sledi prizadevanjem izboljšati kreativne in strateške storitve podjetja Grayling po vsej Srednji in Vzhodni Evropi.

IGNITE CEE bo sestavljala osrednja ekipa v Varšavi, podpirala pa jo bo mreža Graylingovih strokovnjakov za podatke in strategijo iz 10 srednjeevropskih in vzhodnoevropskih trgov. Varšavska ekipa bo delovala kot podaljšek obstoječe globalne ekipe IGNITE, ustanovljene v Londonu pred petimi leti. IGNITE združuje več kot 20 strategov, kreativcev, analitikov podatkov, raziskovalcev in strokovnjakov za digitalni marketing iz Združenega kraljestva, Francije, Singapurja, Hongkonga in Kitajske. Vključuje tudi samostojni ustvarjalni studio v Londonu in Hongkongu, ki globalno ponuja integrirane storitve oblikovanja in produkcije.

S to strateško širitvijo Grayling še krepi svojo usmeritev v strateške in kreativne sposobnosti svojega celotnega omrežja.

Ekipo IGNITE CEE bo vodil Lukasz Napora, ki je zadnjih pet let kot kreativni direktor v Graylingovi pisarni v Varšavi delal z blagovnimi znamkami, kot so Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, Tetra Pak in Nobu. Kot dodatna reativna moč in podpora Napori se je IGNITE CEE na mestu višjega kreativnega vodje pridružil tudi Jan Fraczek. Fraczek, ki je pred tem delal pri WebTalku in agenciji Berry Kolektyw Kreatywny, prinaša raznolike kreativne izkušnje, delal je namreč na visokoprofilnih kampanjah po vsej CEE regiji za podjetja, kot so Heinz, BNP Paribas, Triumph, Pudliszki in Tymbark.

Napora in Fraczek bosta tesno sodelovala z IGNITE-ovimi “mogočnimi dvojicami” – to so ekipe z vseh desetih trgov Srednje in Vzhodne Evrope (Bolgarija, Češka, Hrvaška, Madžarska, Poljska, Romunija, Srbija, Slovaška, Slovenija in Ukrajina), ki vključujejo analitika podatkov in strokovnjaka za načrtovanje.

»Prvih pet let delovanja IGNITEa je okrepilo naše prepričanje, da bo povpraševanje po kreativnosti v komunikaciji še naprej raslo. Vendar kreativnost sama ni dovolj; v Graylingu velik poudarek dajemo vključevanju vseh dejavnosti v strategijo, zelo pa verjamemo v moč podatkov. Ustanovitev IGNITE CEE nam omogoča, da svoje strokovno znanje ponudimo več naročnikom v regiji, in ustvarjanje kampanj, ki bodo lahko uporabne na več srednjeevropskih trgih,« je povedal Lukasz Napora, kreativni direktor za CEE.

IGNITE CEE bo celotni agenciji zagotavljal usmerjeno podporo, vključno s produktnim PRom,  korporativnimi in javnimi zadevami ter digitalnim marketingom. Ekipa IGNITE CEE HUB-a je specializirana za pridobivanje informacij o ciljnih skupinah, za razvijanje komunikacijskih strategij, kreativnih kampanj, doživljajskih konceptov, kampanj na družbenih omrežjih in kreativnih vsebin.

Nathan Kemp, glavni inovacijski direktor pri Graylingu, je novost pospremil z besedami: »Z zagonom IGNITE CEE HUB-a naša agencija širi svojo zavezanost k inovacijam v naši ponudbi in storitvah za stranke prav v srce Srednje in Vzhodne Evrope. Graylingove ekipe po vsej CEE regiji so si ustvarile edinstven ugled pri izvajanju kritičnih nalog, pri katerih je v ospredju občinstvo. Z vlaganjem v strateške in kreativne talente bomo še okrepili našo sposobnost, da to počnemo lokalno, in hkrati krepili globalno ponudbo IGNITEa kot celote.«

Z željo, da bi še okrepili usmeritev Graylinga v odlično poznavanje ciljnih publik, je IGNITE nedavno predstavil lastno metodologijo in diagnostično orodje Advantage Analytics. To orodje nudi možnost celovite, na podatkih temelječe ocene zdravja blagovne znamke oz. podjetja, in skrbno sledenje napredku skozi čas. Advantage Analytics združuje digitalne podatke, lastne podatke o ciljnih publikah, podatke naročnikov in trga ter temeljito interno strokovno analizo. Na ta način lahko ponudi celovite ocene uspešnosti, ki vključujejo prepoznavnost blagovne znamke, zaznavnost, politično usklajenost, moč digitalnega premoženja in ESG prepoznavnost.

O Graylingu 
Grayling je globalno lokalno komunikacijsko podjetje. Z več kot 30 pisarnami po svetu imamo doseg, vpliv in infrastrukturo globalnega podjetja, skupaj s kreativnostjo, povezavami in kulturnim znanjem butične agencije. To je močna prednost. Z združevanjem naše širine strokovnega znanja na področju odnosov z javnostmi in javnih zadev, naših lastnih tehnologij ter kreativne in vključujoče kulture razvijamo ter dostavljamo nagrajene komunikacijske rešitve, ki našim naročnikom ustvarjajo prednost. Več: grayling.com.

VIR: Grayling