Grashka je v sodelovanju s Pekarno Pečjak ustvarila novo linijo rastlinskih izdelkov, ki sodi v njihov koncept izdelave jedi s tradicijo, ki so narejene z mislijo na prihodnost.

Slovenska blagovna znamka rastlinskih prehranskih izdelkov Grashka se zaveda, da smo ljudje vse bolj soočeni s hitrim tempom življenja in zato vedo, kako velik pomen ima lokalna pridelava hrane, ki vpliva na bolj odgovoren način prehranjevanja. Prehranska samooskrba je namreč odvisna od kratkih dobavnih verig, kar vpliva tudi na kakovost uporabljenih surovin.

V želji po spremembi na bolje sta Pekarna Pečjak in Grashka združili moči in zasnovali linijo zamrznjenih jedi, ki združuje tradicijo s sodobnostjo in inovativnostjo, vse na osnovi odgovorno pridelanih kakovostnih 100-odstotno rastlinskih sestavin. Ti izdelki sicer združujejo tradicionalno kuhinjo in kakovostne sestavine, pa vendar so pripravljeni na način, ki omogoča hitro in enostavno pripravo jedi.

Od decembra dalje je tako na voljo burek s fermentirano čičerikino kremo na prodajnih policah, natančneje v pekarnah Intersparovih trgovin. »Na začetku leta bomo predstavili širšo linijo zamrznjenega pekovskega programa na rastlinski osnovi,« dodajo iz Grashke. Ko Martina Rojnika, ustanovitelja Grashke, vprašamo, kako bodo poskrbeli za promocijo izdelkov, nam hudomušno, v znaku veselodecembrskega vzdušja pove: »Promocija je trenutno osredotočena na visokogorske prodajne kanale, gozdna odvzemna mesta in kurirje iz podzemlja. Poleg navedene razpršene verige smo na voljo tudi v pekarnah Interspar.«

VIR: MM