Včeraj, 20. januarja, se je v Bratislavi in Budimpešti začel glavni del moškega evropskega prvenstva v rokometu EHF EURO 2022.
Včeraj, 20. januarja, se je v Bratislavi in Budimpešti začel glavni del moškega evropskega prvenstva v rokometu EHF EURO 2022. Naše reprezentance žal v nadaljevanju prvenstva ne moremo spremljati, še vedno pa lahko navijamo za šport in dobro igro ali pa podpremo reprezentanco, ki nas je do sedaj najbolj navdušila s svojo borbenostjo in odličnimi akcijami.
Gorenje, ki je že več let ponosni pokrovitelj rokometa, namreč tudi letos s kampanjo Simplyfans združuje vse predane rokometne navijače po Evropi. Pridružite se jim tudi vi! Letos je poudarek kampanje na univerzalnem jeziku emojijev in ugankah, maskota Gorini pa skrbi za udarne navijaške koreografije. Obraz kampanje SImplyfans je legendarni rokometaš Nikola Karabatić, ki je od leta 2004 do tega prvenstva zaigral že na kar 63 tekmah in zadel izjemnih 264 golov.
Val rokometnega navdušenja
V prvih 36 tekmah letošnjega prvenstva so igralci zadeli že kar 2012 golov, kar v povprečju pomeni skoraj 56 golov na tekmo. Četudi se slovenska reprezentanca ni uvrstila v glavni del tekmovanja, smo lahko vseeno del rokometne navijaške skupnosti in navijamo za šport. Biti prvak pomeni biti del ekipe v dobrem in slabem, ob zmagah in porazih. Pridružite se valu rokometnega navdušenja in osvojite privlačne nagrade. Prav zdaj na spletni strani in družbenih omrežjih (Facebook in Instagram) potekajo kvizi in nagradne igre, v katerih lahko osvojite privlačne nagrade, kot so mali gospodinjski aparati, popusti pri nakupih za vaš dom in celo slovenski reprezentančni dres s podpisi. Z malo sreče boste med zmagovalci tudi vi!
Vsi smo lahko zmagovalci
Gorenje ni igralec, ki zlahka odneha, kar se kaže tudi v večletni podpori rokometu. Z letošnjim geslom »Vsak je lahko zmagovalec« želijo povezati moštva na igriščih, ki se borijo za laskavi naslov, navijače, ki spremljajo tekme, in Gorenje, katerega cilj je navijačem poenostaviti življenje. Gorenjevi gospodinjski aparati so namreč narejeni z mislijo na zmagovalno in hitro prebijanje skozi gospodinjska opravila, da bi imeli več časa, da v družbi svojih najdražjih osvajamo nove zmage in navijamo za najljubšo reprezentanco.
PR: IPPR
PR: IPPR